Saturday, January 3, 2009

ဘာပဲလိုလို ....


ႏွလံုးသားက လာတဲ႔အရာက ႏွလံုးသားဆီကို သြားတယ္ ...

Jeremiah Burroughs


ကြ်န္ေတာ္ ဘီယာကုမၸဏီတစ္ခုမွာ အႀကံေပးအျဖစ္နဲ႔ ... ဥကၠဌ နဲ႕ လက္ေထာက္ ဥကၠဌ တို႕ကိုကူၿပီး နည္းဗ်ဴဟာေျမာက္တဲ႔ အျမင္သစ္တစ္ရပ္ေဖာ္ေဆာင္ေနတဲ႔ အခ်ိန္ေပါ႔ ...။ တကယ္႔ကို မဟာစိန္ေခၚမႈႀကီးတစ္ခုပါပဲ ...။


တစ္ခ်ိန္တည္းမွာပဲ ... ကြ်န္ေတာ္႔ အေမက ကင္ဆာေရာဂါရဲ႕ ေနာက္ဆံုးအဆင္႔ကိုေရာက္ေနတယ္ေလ ...။


ကြ်န္ေတာ္တစ္ေနကုန္အလုပ္လုပ္ၿပီး ... ညတုိင္း .. မုိင္ေလးဆယ္
ေ၀းတဲ႕ အေမ႕အိမ္ကို ကားေမာင္းသြားၿပီး ..ညတိုင္းအေမနဲ႔ အတူအေဖာ္ျပဳေပးခဲ႔တယ္ ...။ ဒါဟာ ေမာပန္းၿပီး စိတ္ဖိစီးစရာ ျဖစ္ေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္ဒီလိုပဲ အေမ႔ကို အေဖာ္ျပဳေပးခ်င္ခဲ႔တယ္ ...။ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ ညေနေတြဟာ ခက္ခဲလြန္းေနေပမယ္႕ ... ေန႕ပိုင္းမွာ အေကာင္းဆံုး အတိုင္ပင္ခံ ျဖစ္ေအာင္လုပ္မယ္ဆိုၿပီး ကြ်န္ေတာ္ဆံုးျဖတ္ထားတယ္ ..။ ကြ်န္ေတာ္ ဥကၠဌ ကို ကြ်န္ေတာ္႔ အေျခအေနေၾကာင္႔ ဒုကၡမခံေစခ်င္ဘူး ..။ ဒါေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္ဘာေတြ ေတြ႕ႀကံဳခံစားေနရလဲ ဆိုတာကို ကုမၸဏီမွာ ရိွတဲ႔ တစ္ေယာက္ေယာက္ကို အသိေပးဖို႕လိုအပ္တယ္လို႕ ကြ်န္ေတာ္ခံစားရတယ္ ..။ ဒါနဲ႔ပဲ လူ႕စြမ္းအားရင္းျမစ္႒ာန က ဒုဥကၠဌ ကိုဖြင္႔ေျပာထားလိုက္တယ္ ...။ တစ္ျခားသူေတြကုိ မေျပာဖို႕လည္း သူ႕ကို သတိေပးထားလိုက္တယ္ ..။

ရက္အနည္းငယ္ၾကာေတာ႔ ဥကၠဌ က ကြ်န္ေတာ႔္ကုိ သူ႕ရုံးခန္းထဲေခၚတယ္ ..။ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႕ လက္ရိွေဆာင္ရြက္ေနတဲ႔ ကိစၥေတြထဲက တစ္ခုခုကို ေဆြးေႏြးမယ္ပဲထင္ေနတာေပါ႔ ...။ ရံုးခန္းထဲေရာက္ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ႔္ကိုထိုင္ခိုင္းတယ္ ..။ ကြ်န္ေတာ္႔ကုိ ၾကည္႕ၿပီးေမးတယ္ .. " ညီေလးအေမ ... အရမ္းေနမေကာင္းျဖစ္ေနတယ္ဆို ..."

ကြ်န္ေတာ္လည္းရုတ္တရတ္ဆိုေတာ႔ အံ႔အားသင္႔သြားတယ္ ... ၀မ္းနည္းလာၿပီး မ်က္ရည္ေတြစီးက်လာတယ္ ...။ ဥကၠဌ က ကြ်န္ေတာ္႔ကို တစ္ခ်က္ၾကည္႕ၿပီး ... ကြ်န္ေတာ္ငိုေနတာကို ေစာင္႔ေပးတယ္ ..။ ၿပီးေတာ႔မွ ... သိမ္ေမြ႕တဲ႔ စကားေလးတစ္ခြန္းကို ေျပာတယ္ ...။ ကြ်န္ေတာ္တစ္သက္လံုးသတိရေနမယ္႔စကားေလးပါပဲ ...
ဘာပဲလုိလိုေျပာပါ တဲ႔ ...။

ဒါေလးပါပဲ ... ။ သူ႕ရဲ႕နားလည္ေပးမႈ နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ နာက်င္ေၾကကြဲမႈကို စာနာေပးခ်င္တဲ႔စိတ္ဓာတ္၊ ဘာမဆို ကူညီေပးမယ္႔ ကရုဏာ အရည္အခ်င္း .. ဒါေတြဟာ ကြ်န္ေတာ္႔ဘ၀တစ္ေလွ်ာက္လံုး ကြ်န္ေတာ္သယ္ေဆာင္သြားမယ္႔ အမွတ္တရေတြပါပဲ ...။

Martin Rutte



Peace B with U.