Saturday, August 30, 2014

ေရွ႕ျဖစ္ေဟာပံုုျပင္

ေရွ႕ျဖစ္ေဟာပံုုျပင္


ေသနတ္ပစ္တမ္း ကစားခဲ႔တဲ႔အရြယ္က ဒိုုင္းဒုုိင္း မင္းေသသြားျပီ ... ဆိုုတဲ႔စကားလံုုး တစ္ခုုဟာ စိတ္ထဲျပန္ေရာက္လာတယ္။ က်ည္ဆံမပါတဲ႔ ေသနတ္နဲ႕ ေသေအာင္ပစ္ခဲ႔ၾကတာ အမွတ္တရပါပဲ။

ေကာင္းကင္မွာ မျမင္ရတဲ႔ အျပာေရာင္ရိွတယ္။ ၾကယ္ေလးေတြရိွတယ္။ အားေကာင္းတဲ႔မွန္ဘီလူးမပါဘဲမျမင္ႏုုိင္တဲ႔ အလွတရားေတြရိွတယ္။ ေျမၾကီးဟာ နီးလြန္းတဲ႔ အလွတရားျဖစ္ျပီး ေကာင္းကင္ကေတာ႔ အျပာေရာင္လွည္႕စားခ်က္ကိုု ေက်ာ္လုုိက္ရင္ ရိုုးရွင္းတဲ႔ ၾကယ္စုုေတြအထိ လြတ္လပ္ေပ်ာ္ပါးလုုိ႕ရတဲ႔ ကစားကြင္းတစ္ခုု။

ၾကယ္စုုေတြ၊အထီးက်န္မႈေတြ မႈန္ဝါးသြားေအာင္ ေၾကြဆင္းေနတဲ႔ ၾကယ္တာရာေတြ။ အဲဒီ ၾကယ္တာရာေတြ၊ ဥကၠာခဲေတြရဲ႕အစိတ္အပိုုင္းတစ္ခုုအျဖစ္ က်က်န္ရစ္တဲ႔လူသား အစအနတစ္ခုုဟာ သူ႕မူရင္းဘဝကိုု ျပန္ေငးၾကည္႕တယ္။ အင္မတန္ေတာက္ပတယ္။ အင္မတန္လွပတယ္။ မႈန္ဝါးဝါး ျဂိဳဟ္အဖြဲ႕အစည္းတစ္ခုုထဲမွာ ျပဳတ္က်ခဲ႔ရေပမယ္႔ မူရင္းဘဝဟာ အင္မတန္လွတယ္။ စၾကဝဠာအဖြဲ႕အစည္းဟာ အလင္းတစ္ခုုနဲ႕တစ္ခုု ဘယ္ေတာ႔မွ စြန္႕ပစ္ေလ႔မရိွၾကဘူး။

လူဟာ မူရင္းျပည္႕စံုုမႈဆီကိုု ျပန္သြားဖုုိ႕ၾကိဳးစားၾကတယ္။ နည္းမ်ိဳးစံုုနဲ႕။ အလုုပ္အကိုုင္ေတြဟာ လူရဲ႕ျဖစ္တည္မႈကိုု ေျပာင္းလဲျပဌာန္းဖုုိ႕ၾကိဳးစားတယ္။ ကမာၻၾကီးဟာ စာပုုိ႕သမား သိပ္မ်ားမ်ားမလိုုေတာ႔ဘူး ေလယာဥ္မယ္ေတြ သိပ္မ်ားမ်ားမလိုုေတာ႔ဘူး။ စာနယ္ဇင္းသမားေတြ သိပ္မ်ားမ်ားမလုုိေတာ႔ဘူး။ သစ္ခုုတ္သမားေတြ သိပ္မလိုုေတာ႔ဘူး။ ကမာၻၾကီးရဲ႕ေျပာင္းလဲလာမႈဟာ စက္ေတြကိုု အသားေပးလာတယ္။ အုုိင္တီရဲ႕ျဖစ္ထြန္းမႈဟာ စကၠဴသတင္းေတြကိုု ေလ်ာ႔ပါးသြားေစတယ္။ ေလယာဥ္လုုပ္ငန္းရဲ႕ က်ဆင္းမႈဟာ ေလယာဥ္မယ္ေတြကိုု ထုုိင္ခံုုပိုုမေပးဖုုိ႕ တြန္းပိုု႕တယ္။ စာအိတ္ထဲ စာတစ္ေစာင္ေရးထည္႕ျပီး တံဆိပ္ေခါင္းကပ္ရတဲ႔အရသာကိုု ကမာၻသစ္က လူသားေတြ နားမလည္ၾကေတာ႔ဘူး။ အရာရာေျပာင္းလဲကုုန္ျပီ။ ရန္ကုုန္စာတုုိက္ၾကီးေရွ႕က လွည္းနဲ႕ေရာင္းတဲ႔ အေပါစားမုုန္႕ဟင္းခါးဆိုုင္မွာထုုိင္ရင္း ဘဝရဲ႕ေျပာင္းလဲလာမႈေတြကိုု ေငးၾကည္႕ေနတယ္။ စာလံုုးေတြကုုိ စီျပီးစာေလးတစ္ေၾကာင္းျဖစ္ေအာင္ေရးရတဲ႔ ကိစၥဟာ အႏုုပညာမဟုုတ္ေတာ႔ဘူးထင္လာတယ္။ သိမ္ေမြ႕မႈေတြကလည္း လွ်င္ျမန္တဲ႔ေျပာင္းလဲမႈဘက္ကိုု အာရံုုက်လာၾကတယ္။ မူရင္းကေန မူကြဲဆီေရြ႕လ်ားသြားၾကတယ္။ 

ပန္းဆိုုးတန္းဘက္ကိုု ေလွ်ာက္လာေတာ႔ စာအုုပ္ဆုုိင္ေသဆံုုးမႈနဲ႕ပက္ပင္းတုုိးတယ္။ အုုပ္ငါးရာၾကိဳးတန္းကိုု မခုုန္ႏုုိင္တဲ႔ ကဗ်ာစာအုုပ္ဆိုုတဲ႔ ငနဲက အသည္းအကြဲဆံုုး။ ကမာၻၾကီးက ကဗ်ာကိုု မလိုအပ္ေတာ႔ဘူးဆိုတာကိုု တစ္အုပ္တည္း ၾကိတ္သေဘာေပါက္ေနတဲ႔အထာနဲ႕ ကဗ်ာစာအုပ္ဟာ အလံုျခံဳဆံုုးေခ်ာင္မွာ အတိတ္ဆိတ္ဆံုးျငိမ္ေနေတာ႔တာပါပဲ။ 

ဆက္ေလွ်ာက္ရင္း ဆူးေလကိုေရာက္တယ္။ ဒီေစတီကုိ သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ အဘိုးနဲ႕အျမဲေရာက္ခဲ႔တယ္။ အရင္က ပါကစၥတန္ကိုု ဂႏၶာရတုုိင္းလုုိ႕ေခၚတယ္။ အဲဒီတုုိင္းကလူေတြ တတ္တဲ႔အတတ္ကိုု ဂႏၶာရီအတတ္လုိ႕ေခၚတယ္။ အဘိုးက အဲဒီပါကစ္စတန္အတတ္ေတြအတြက္ ဆူးေလေစတီကိုု မၾကာမၾကာသြားတယ္။ ဘာေၾကာင္႔ ပါကစၥတန္မသြားသလဲေတာ႔ က်ေနာ္လည္း နားမလည္ႏုိင္ဘူး။ ျမန္မာျပည္မွာ ေစတီအမ်ားစုုကိုု အဝိုင္းဗဟုိျပဳတည္ၾကေပမယ္႔ ဆူးေလေစတီကိုုေတာ႔ ရွစ္ေထာင္႔ပံုတည္ခဲ႔တယ္။ အရင္က က်ိဳက္အသုုတ္လုုိ႕ေခၚတယ္။ အခုုလည္း လက္ဖက္သုပ္ၾကိဳက္တဲ႔သူေတြ ေဒၚရိတ္ၾကီးမွာ စားဖုိ႕ေရာက္ရင္း ဘုရားေပၚတက္ၾကလုိ႕ဒီလုိေခၚတာလားဆိုေတာ႔ အဘိုးက မ်က္ေထာင္႔နီၾကီးနဲ႕ၾကည္႕ခဲ႔ေသးတယ္။

ရွစ္ေထာင္႔ေတြ၊ ေျခာက္ေထာင္႔ေတြဟာ ျဂိဳဟ္သားေတြရဲ႕မူပိုုင္အမွတ္အသားပဲ။ ပန္းရံသမားညီအစ္ကိုေတြ ျမန္မာျပည္ေရာက္လာေတာ႔ လက္ရာနည္းနည္းစီေျပာင္းဖုိ႕ၾကိဳးစားၾကတယ္။ ေနာက္ပိုင္းေခတ္ေတြမွာ တည္တဲ႔မဟာဝိဇယရဲ႕ အၾကံေပးတစ္ေယာက္ေယာက္ဟာလည္း ၾကီးျမတ္တဲ႔ ပန္းရံဆရာတစ္ေယာက္ျဖစ္မယ္လုိ႕ အဘိုးကေျပာဖူးတယ္။ က်ေနာ္ေတာ႔ မယံုဘူး။ ေလးဆူနတ္ၾကီးက ဆူးေလးဘိုးဘိုးၾကီးျဖစ္လာတာေတြကလည္း ရယ္စရာ ယံုတမ္းဆန္လြန္းတယ္။ ေရႊဝါေရာင္ေတာ္လွန္ေရးတုုန္းက သာသနာကိုုေစာင္႔ေရွာက္တဲ႔နတ္ေတြ ဆူးေလေပၚတက္ေျပးရတာ အဖိုးမွ မျမင္သြားရွာတာလုုိ႕ပဲ ႏွလံုုးသြင္းမိေတာ႔တယ္။

ရန္ကုန္ဟာ က်ေနာ္႔ရဲ႕အိမ္ပဲ။ ပလက္ေဖာင္းအကြက္ေလးေတြကို တစ္စတုရန္းလက္မစီ တုိင္းတာျပီး စီစစ္ၾကည္႕ရင္ က်ေနာ္႔ေျခရာေတြရိွတယ္။ ရိွခဲ႔လိမ္႔မယ္။ ရန္ကုန္ရဲ႕ လက္ဖက္ရည္ဆုိင္တိုင္းမွာ ေသာက္ခဲ႔တဲ႔ လက္ဖက္ရည္ဟာ ပင္လယ္ခုနစ္စင္းစာေလာက္။ အဓိပၺာယ္မရိွတဲ႔သင္တန္းေတြနဲ႕ဘဝရဲ႕ တစ္ဝက္ကုိ အဲဒီလိုပဲျဖဳန္းလုိက္တယ္။ အခုအထိလည္း ဒါကိုေက်နပ္ေနမိတုုန္း။ ေစတီတုိင္းရဲ႕ ေရမသန္႕တဲ႔ ငါးကန္ေတြ ကိစၥကိုု စိတ္ဝင္စားေနတုန္း။ ေအာက္ဆီဂ်င္မရိွတဲ႔ေရထဲ ငါးလႊတ္လုိ႕ ကုသုိလ္ရမယ္ထင္တဲ႔သူေတြကိုု နားရင္းအုပ္ရတဲ႔အလုုပ္မ်ိဳးရိွရင္ အခုအထိ လခနည္းနည္းနဲ႕လုုပ္ေပးႏုိင္ေသးတယ္။ မဂၤလာဒံုက က်ိဳကၠလို႕၊ က်ိဳကၠေလာ႔အထိသြားတယ္။ စုစုေပါင္း ေစတီသံုးခုေလာက္ပဲ ငါးကန္ေကာင္းေကာင္းရိွတယ္။ ငါးေတြမလႊတ္ခင္ ငါးကန္ေတြ အရင္ ျပင္သင္႔တယ္။ အဲဒါ က်ေနာ္႔ဘဝရဲ႕အျမင္ပဲ။

ေရေတြကို ပုပ္ေအာင္မလုပ္ရဘူး။ ေရလဲရတယ္။ ေရထဲေအာက္ဆီဂ်င္ရေအာင္ ေရပန္းနဲ႕ ေရသန္႕စက္ရိွရတယ္။ လိပ္နဲ႕ငါးတြဲမထားသင္႔ဘူး။ တစ္ခ်ိဳ႕ငါးက လိပ္ကို ကုိက္တယ္။ ငါးေပါက္ေလးေတြကို စားတယ္။ ကုသိုလ္ယူတယ္ဆိုတာ အထင္နဲ႕မလုပ္သင္႔ဘူး။ လိပ္စာေကြ်းတယ္ဆိုတဲ႔ေဆးဆိုးေပါက္ေပါက္ဟာ လိပ္ကုိ ကင္ဆာျဖစ္ေစႏုိင္တယ္ဆုိရင္ မေကြ်းသင္႔ဘူး။ ရန္ကုန္မွာတုန္းကေတာ႔ က်ေနာ္တုိ႕ဟာ အရူးေတြလုိပဲ။ လူတကာ လစ္လ်ဴရႈတာေတြမွာ ေလးနက္ရင္း ပုိက္ဆံမရိွတဲ႔ ဘဝကုိ အသာေလး ျဖတ္ေက်ာ္ခဲ႔ၾကတယ္။ ရန္ကုန္ဟာ အရူးေတြ အမ်ားၾကီးလုိေသးတယ္။ အရူးေတြမွလည္း ကိုယ္႔အလုပ္ကိုယ္မလုပ္ဘဲၾကီးေတာ္ႏြားေက်ာင္းမွာမဟုတ္လား။

ကိုယ္႔ဘဝကုိယ္ ေက်ာ္ၾကည္႕၊ရစ္ၾကည္႕လုိ႕ရရင္ ခဏေလးအတြင္းမွာ အျဖစ္အပ်က္ေတြ အမ်ားၾကီး ျဖစ္သြားတာကို ဘာမွမဟုတ္သလို ပိုေနႏုိင္မယ္ထင္တယ္။ ျဖစ္ျပီးတာေတြလည္း ပ်က္မယ္။ ပ်က္ျပီးတာေတြလည္း ျပန္ျဖစ္ဦးမယ္။ အေကာင္းေလာကဓံလည္းၾကံဳရမယ္။ အဆိုးေလာကဓံလည္းၾကံဳရမယ္။ ဝမ္းသာဝမ္းနည္း နည္းသထက္ နည္းေအာင္ေနၾကရမယ္။ ခ်စ္တဲ႔သူေတြနဲ႕လည္း ကြဲရဦးမယ္။ မခ်စ္တဲ႔သူေတြနဲ႕လည္း ကြဲရဦးမွာပဲ။ ကိုယ္တတ္ႏိုင္တာေတြမဟုတ္ဘူး။ ေလာကရဲ႕ဓမၼဟာ ဒီအတုိင္းပဲ။ ေလာကထဲေရာက္လာျပီးမွေတာ႔ ေၾကးမ်ားေနလို႕မရဘူး။ ဘားတစ္ခုထဲေရာက္လာရင္ ရိွတဲ႔တံဆိပ္ပဲမွာလုိ႕ရမယ္။ မမွာခ်င္ဘူးဆိုရင္ ဒီဘားကထြက္ျပီး ေရွ႕ဘားဆီ ဆက္သြား။ ဘဝဟာ အဲဒါပဲ။

ေခါင္းေလာင္းဆယ္ေနတဲ႔သူေတြကို ႏွစ္ရာနဲ႕သြားၾကည္႕ၾကရေအာင္ဆိုေတာ႔ ဇနီးသည္က အံ႔ၾသသလိုၾကည္႕သလုိၾကည္႕တယ္။ ဒါမ်ိဳးေတြမလုပ္ေတာ႔ဘူးလုိ႕ သူထင္ပံုရတယ္။ နဂါးလည္းဖူးရတာေပါ႔ဆုိမွ သူ ရယ္ေတာ႔တယ္။ ေျမြကေလးေတြ ခ်စ္လို႕ေမြးထားဖူးတယ္။ ေျမြကေလးေတြကို ကန္ေတာ႔ရမယ္လို႕ တစ္ခါမွ မေတြးမိဘူး။ ျမန္မာျပည္က ယံုၾကည္မႈလြန္ကဲခ်က္မ်ိဳးနဲ႕ဆို ဘုရားေတာင္မွ အသစ္ပြင္႔ႏုိင္ေသးတယ္ထင္မိတယ္။ ေနာက္လိုက္မ်ားလာရင္ ဘုရားျဖစ္တာပဲ။ အိႏၵိယမွာဆို ႏွစ္ႏွစ္ တစ္ပါးေလာက္ကို ပြင္႔တာပဲ။ တစ္ခ်ိဳ႕ေတြကေတာ႔ လူၾကိဳက္သိပ္မမ်ားဘူး။ တစ္ခ်ိဳ႕ဘာသာေတြရဲ႕ လူလိမ္ဟာ တစ္ခ်ိဳ႕ဘာသာေတြရဲ႕ဘုုရားပဲ။ တစ္ခ်ိဳ႕ဘာသာေတြရဲ႕ အႏၶဟာ တစ္ခ်ိဳ႕ဘာသာေတြရဲ႕ဘုရားပဲ။ အျပန္အလွန္အထင္ေသးၾကတာပဲ။ တစ္ခ်ိဳ႕ ဘာသာေတြရဲ႕မဂ္ဖုိလ္မနီး၊ အခ်ည္းနီးဟာ၊ တစ္ခ်ိဳ႕ဘာသာေတြမွာ တရားရျပီးသားသူေတြပဲ။ ေပ်ာ္စရာေကာင္းပါတယ္။ ေဘာလံုးသမားေတြနဲ႕ဘတ္စ္ကတ္ေဘာသမားေတြလို ကုိယ္႔ကြင္းမွာ ကိုယ္ခ်န္ပီယံေပါ႔။ ကစားနည္းမတူရင္ ခ်န္ပီယံလည္းမတူဘူး။ တစ္ခ်ိဳ႕လည္း ေျခေဆးမွ ရဟႏၱာျဖစ္တယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕လည္း လည္ပင္းကို ဓားနဲ႕လွီးျပီးမွ၊ တစ္ခ်ိဳ႕လည္း ဝိတက္ေတြ ဆင္ျခင္မွ၊ တစ္ခ်ိဳ႕လည္း ျမားသမားျမားေျဖာင္႔မွ၊ တစ္ခ်ိဳ႕လည္း ရင္ဝလွံစူးမွ၊ တစ္ခ်ိဳ႕လည္း ထမင္းခ်က္မွ၊ တစ္ခ်ိဳ႕လည္း ငယ္ထိပ္ကိုရႈမွ၊ တစ္ခ်ိဳ႕လည္း အာနာပါနကို ဟဲဗီးေရာ႔ခ္ဓားျပနည္းနဲ႕ရႈမွ၊ တစ္ခ်ိဳ႕လည္း ပဋိစၥသမုပၺါဒ္ေလး ေထာက္ေထာက္ျပမွ၊ တစ္ခ်ိဳ႕လည္း ႏြားစာစဥ္းမွ၊ တစ္ခ်ိဳ႕လည္း ေတာင္ေအာက္ခုန္ခ်မွ၊ တစ္ခ်ိဳ႕လည္း အိပ္ရာထဲလွဲမွ။ တစ္ခ်ိဳ႕လည္း အရက္မူးျပီး တရားလာနာမွ၊ တစ္ခ်ိဳ႕လည္း ရေသ႔ေယာင္ေဆာင္ျပီး တရားမွတ္မွ၊ တစ္ခ်ိဳ႕လည္း အဝတ္စအျဖဴကို ညစ္ေအာင္ပြတ္မွ၊ တစ္ခ်ိဳ႕လည္း ေရႊေရာင္ၾကာပြင္႔ၾကီးထုိင္ၾကည္႕မွ၊ တစခ်ိဳ႕လည္း နတ္သမီးမ်ားမ်ားရေအာင္ၾကိဳးစားရႈမွ၊ တစ္ခ်ိဳ႕လည္း အေလာင္းေကာင္ပုပ္ျမင္မွ၊ တစ္ခ်ိဳ႕လည္း ႏွစ္သံုးဆယ္ မ်က္ရည္က်မွ၊ တစ္ခ်ိဳ႕လည္း ဘုရင္က အထင္ေသးျပီး သကၤန္းမလွဴေတာ႔ဘူးဆိုမွ၊ တစ္ခ်ိဳ႕လည္း ကိုယ္လံုးတီးနဲ႕ရူးေနရင္း သတိထားေလာ႔ဆုိမွ၊ တစ္ခ်ိဳ႕လည္း အသက္ၾကီးလြန္းလုိ႕တုိင္ကို ကုိင္ျပီး တုိင္ပတ္ရႈေနေတာ႔မွ၊ တစ္ခ်ိဳ႕လည္း အနာဂါမ္မုဆိုးမၾကီး လိုအပ္တဲ႔ အဟာရကို စီမံေပးမွ တရားရၾကတာ။ ဘာသာေရးမွာ အမွန္ျမင္ဖို႕ဆိုတာ အင္မတန္ခက္တယ္။ နတ္ျပည္ကို ယံုရင္ ခင္ဗ်ား ျမင္းမိုရ္ေတာင္ ကြန္ဆက္ကို ယံုရမယ္။ အဲဒါဆိုရင္ ေတာင္ခါးပန္းမွာ လူ႕ျပည္႕ဆိုတာကုိလည္း ယံုရမယ္။ ဟာဗ်ာ။ မေနာက္ၾကပါနဲ႕လား။ ေနဟာ ထိန္ပင္ေပါက္ရာ အေနာက္ကြ်န္းကို ယြန္းေနခ်ိန္မွာ ေျမာက္ကြ်န္းသူေလး ဘာလုပ္ေနပါလိမ္႔။ အေမရိကန္သူေတြနဲ႕ မကၠဆီကုိက ကေလးမေလးေတြကိုမ်ား ေျမာက္ကြ်န္းသူေလးေတြလုိ႕ဆိုေလသလား။ အိန္ဒိယအလယ္ပိုင္းကို ကမာ
ၻၾကီးရဲ႕ အလယ္ဗဟုိလို႕ယူဆျပီး ပန္ခ်ာပီေတြေနတဲ႔ပန္ဂ်ပ္ကိုု ေျမာက္ကြ်န္းလုိ႕သတ္မွတ္တာျဖစ္ခ်င္လည္းျဖစ္မယ္။ ေခတ္ၾကီးက မေကာင္းေတာ႔ ပထဝီဝင္ကိုုေမ႔ထားျပီး တရားနာၾကပါ။

အျမင္ေတြအားလံုုးမွာ ကိုယ္႔ကုိယ္ကုိ ျမင္တဲ႔အျမင္ဟာ အေရးအပါဆံုး။ အဲဒါကိုသိဖုိ႕ ပလက္ေဖာင္းေတြကို ေနာက္တစ္ေခါက္ျပန္ေလွ်ာက္ၾကည္႕တယ္။ အရင္ကထက္ အေလးခ်ိန္ ႏွစ္ဆမ်ားလာတာကို အခ်ိန္စီးတယ္ေခၚရင္ေတာ႔ အသက္ၾကီးလာသေလာက္ အခ်ိန္စီးတဲ႔သူေတာ႔ျဖစ္ေနပါျပီ။ ေမာ္တင္အထိလည္း ေလွ်ာက္ႏုိင္ေသးတယ္။ အဲဒီမွာ ေအာ္ေကြ႕ၾကည္ေလး စားျပီး ရူပေဗဒဆရာရဲ႕ သမီး ေဒါက္ဖိနပ္စီးတာကို သူငယ္ခ်င္းငရဲနဲ႕  သႏၱရသအျပည္႕ပါတဲ႔ မနႆီကာရနဲ႕ေျပာရလိမ္႔ဦးမယ္။

လူ႕အျဖစ္ဟာ ၅ နဲ႕ ၇ မဟုတ္ဘူးလို႕ Grub ကေျပာတယ္။ သူ႕အယူအဆက ၆ ျခားေနစရာမလိုဘူးတဲ႔။ အင္မတန္ပညာယိွတဲ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႕ ေနခြင္႔ရတာ အင္မတန္ကံေကာင္းပါလားဆိုျပီး တစ္ေန႕ သံုးေလးခါ ေက်းဇူးတင္စကားေျပာရမယ္႔ပံုပဲ။ လူ႕အျဖစ္မွာ ဘာကို ေျခာက္ျခားေနရမွာလဲ။ ေနစရာရိွတာေနျပီး၊ ေသဖုိ႕အခ်ိန္က်ရင္ ေသလုိက္ရံုပဲ။ လူမ်ားကို ဒုကၡမ်ားမ်ားမေပးထားရင္ ေသရတာ သိပ္မခက္ေလာက္ပါဘူး။ ေသျခင္းတရားရဲ႕ေလးနက္မႈဟာ အရသာပိုပိုရိွလာေနျမဲပဲ။

မျမဲျခင္းတရားေတြနဲ႕ ဝန္းပတ္ဖြဲ႕တည္ေနတဲ႔ကမာၻမွာ .... အလင္းတရားရဲ႕တိတ္ဆိတ္မႈကုိ အသာေလး ခံစားနားလည္ရင္း ေနၾကရင္ စိတ္ထားႏူးညံ႕လာၾကမွာပဲ။ ကိုယ္႔ဘဝကိုယ္ပုိင္တယ္။ ေသခါနီးမွ ငါ ဟုုိတစ္ခုုက်န္၊ ဒီတစ္ခုုက်န္ဆုုိတာေမ်ိဳးမျဖစ္ခ်င္ဘူး။ ကိုုယ္႔ဘဝကိုုယ္ေက်နပ္တယ္။ ျငိမ္းျငိမ္းခ်မ္းခ်မ္းရိွသင္႔သေလာက္ရိွတယ္။ ေခြးႏွစ္ေကာင္နဲ႕ လူတစ္ေယာက္ေမြးဖုုိ႕ပဲက်န္ေတာ႔တယ္။ ေခြးႏွစ္ေကာင္ကေတာ႔ တကယ္လိုအပ္လုိ႕ ကေလးတစ္ေယာက္ကေတာ႔ အေမြေပးဖုိ႕ေလာက္ပဲလုိတယ္။ သူ႕မာနနဲ႕သူ တျပားမွ မယူဘုုးဆိုလည္း ေဆးရံုတစ္ရံုုမွာ ေသရင္ အကုန္လွဴလိုက္မယ္။ လက္ဗလာနဲ႕လာတဲ႔ေလာကၾကီးကေန လက္ဗလာနဲ႕ျပန္မယ္။ ကုကၠဳစၥမထားၾကနဲ႕။ မွားခဲ႔တာေတြလည္း ေမ႔ထားလိုက္။ အသံုးမက်တာေတြ မ်ားမ်ားျပန္မေတြးရင္ ဘဝဟာ ေနေပ်ာ္တာပဲ။ အျပစ္ကင္းတဲ႔ ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြ ကမာၻၾကီးမွာ ေတာ္ေတာ္လုိေနေသးတယ္။ အဲဒါကို မရႏုိင္ရင္ အဲဒါကို ျပန္မေပးႏုိင္ဘူး။ မေပ်ာ္တဲ႔သူက မေပ်ာ္တဲ႔ကမာၻၾကီးကို မေပ်ာ္စရာေတြ ေပးလိမ္႔မယ္။ ေပ်ာ္တဲ႔သူက ေပ်ာ္စရာကမာၻၾကီးျဖစ္ဖုိ႕ ဒစ္စေန အျပာေရာင္ေတြ ျဖည္႕ေပးလိမ္႔မယ္။ အႏွစ္ေျခာက္ဆယ္ တရားရႈလာလည္း ဂ်လက္တို ဘယ္လိုခ်ိဳတယ္ဆိုတာ သိေနဖုိ႕မလြယ္ဘူး။ စားၾကည္႕မွ သိႏုိင္တာမ်ိဳး။ ဒစ္စေနအျပာနဲ႕ ဂ်လက္တိုရဲ႕လတ္ဆတ္ခ်ိဳျမိန္မႈ ႏွစ္ခုေတာ႔ လူ႕ဘဝမွာ ခ်န္ထားခဲ႔ဖုိ႕ ၾကိဳးစားရဦးမယ္။           ။


Regards,
Z

ဝုိင္ျဖဴမ်ား၏ လတ္ဆတ္မႈဆီသို႕ခရီးႏွင္။







Peace B with U.