Wednesday, December 31, 2008

ေဒၚလာ ၂၀ တန္တစ္ရြက္




ထင္ရွားေက်ာ္ၾကားတဲ႔ စာေဟာဆရာတစ္ေယာက္ က ေဒၚလာ ၂၀ တန္တစ္ရြက္ကို ကိုင္ၿပီး ... ေဟာေျပာပြဲကို စတင္လိုက္တယ္ ...။
ေဟာေျပာပြဲ ခန္းမထဲမွာက လူ ၂၀၀ ရိွတယ္...။
စာေဟာဆရာက ဒီ ၂၀တန္ကို လိုခ်င္ရင္လက္ေထာင္ပါ
လို႕ေျပာလိုက္တယ္...။
လူတစ္ခ်ိဳ႕လက္ေထာင္ၾကတယ္ ...။

"ကြ်န္ေတာ္ ခင္ဗ်ားတို႕ထဲကတစ္ေယာက္ကို ဒီ ၂၀တန္ေပးလိုက္မွာပါ ... ဒါေပမယ္႔ မေပးခင္ကြ်န္ေတာ္ ဒီလိုလုပ္ပါရေစ"

သူ ၂၀ တန္ကို လံုးေခ်ပစ္လိုက္တယ္ ....။ ျပီးေတာ႔ထပ္ေမးတယ္ ..။
"ကဲဘယ္လိုလဲ ... လိုခ်င္ေသးရဲ႕လား"
လက္ေတြ ေထာင္ျမဲေထာင္ၾကတယ္။
"ေကာင္းၿပီေလ ... ကြ်န္ေတာ္ဒီလိုလုပ္ပစ္လိုက္ရင္ေရာ ..."
သူ ၂၀ တန္ကို ေျမၾကီးေပၚပစ္ခ်လိုက္တယ္ ... သူ႕ဖိနပ္နဲ႔ နင္းေခ်တယ္ ... ၿပီးမွျပန္ေကာက္လိုက္တယ္ ...
"အခုေတာ႕ တြန္႔ေၾကညစ္ေထးသြားၿပီ .... လိုခ်င္ေသးရဲ႕လား ..."
လက္ေတြ ေထာင္ျမဲေထာင္ၾကတယ္။

အဲဒီအခါမွာ စာေဟာဆရာက ..

"မိတ္ေဆြတို႕ ... သင္တို႕အားလံုးဟာ တန္ဖိုးၾကီးတဲ႔ သင္ခန္းစာကို တတ္ေျမာက္သြားပါၿပီ ...။ ကြ်န္ေတာ္ ပိုက္ဆံကို ဘယ္လိုပဲလုပ္လုပ္ သင္တို႕အားလံုးဟာ ဒီပိုက္ဆံကို အလိုရွိၿမဲ အလိုရိွၾကတယ္ ...။ ဘာလို႔လည္းဆိုေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေၾကာင္႔ ...ပိုက္ဆံရဲ႕တန္ဖိုး က်ဆင္းမသြားဘူးဆိုတာ သင္တို႕သိေနလို႕ပါပဲ ...။ ဘယ္လိုပဲလုပ္လုပ္ ေဒၚလာ ၂၀ က ေဒၚလာ ၂၀ ပါပဲ ...။ ကြ်န္ေတာ္တို႕တစ္ေတြဟာ ဘ၀မွာ ဆံုးျဖတ္ခ်က္လြဲမွားမႈ နဲ႕ ေလာကဓံေတြေၾကာင္႔ အၾကိမ္ေပါင္း ေျမာက္မ်ားစြာ လဲက်ၾကတယ္၊ ေခ်မြခံၾကရတယ္ ၊ ညစ္ေပစြန္းထင္းၾကတယ္ .. အဲဒီအခါမွာ ... ကိုယ္႔ကိုယ္ကုိ တန္ဖိုးမဲ႔သြားၿပီလို႕ ခံစားရတယ္ .... ဒါေပမယ္႔ ဘာေတြပဲျဖစ္ခဲ႔ျဖစ္ခဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႕ရဲ႕ တန္ဖိုးဟာ ဘယ္ေတာ႔မွ မေလ်ာ႔ပါဘူး .. သန္႕ရွင္းတာ၊စြန္းထင္းတာ ... ေၾကမြေနတာ၊သပ္ရပ္ေနတာ ...ဘယ္လုိပဲျဖစ္ျဖစ္ တန္ဖိုးကမေလ်ာ႔သြားပါဘူး ...။ ကြ်န္ေတာ္တို႕ကို ခ်စ္ခင္တဲ႔လူေတြ အတြက္ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ဟာ တန္ဖိုးမျဖတ္ႏုိင္ေအာင္ျဖစ္ေနမွာပါပဲ ..။ ကြ်န္ေတာ္တို႕ေတြရဲ႕ ဘ၀တန္ဖိုးဟာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ဘာေတြလုပ္တယ္၊ ဘယ္သူေတြနဲ႔သိတယ္ ဆိုတာထက္ ကြ်န္ေတာ္တို႕ဘယ္သူျဖစ္တယ္ဆိုတာေပၚမွာပဲမူတည္ပါတယ္ ...။ ကြ်န္ေတာ္တို႕အားလံုးဟာ ထူးျမတ္ေကာင္းမြန္တဲ႔သူေတြခ်ည္းပါပဲ ...။ အဲဒါကို ဘယ္ေတာ႔မွမေမ႔လိုက္ပါနဲ႔ ...။ ။"




Peace B with U.