အကိုးအကားျဖင္႔ ေခ်ာင္းဆိုးျခင္း ...
သကၠရာဇ္ ၂၀၀၉ မဟာပညာေက်ာ္ Zephyr ကိုယ္ေတာ္တုိင္ စီရင္ေတာ္မူအပ္ေသာ ယင္ေကာင္ေမတၱာစာ ....(ယင္ေကာင္ကဲ႔သို႕ အေႏွာင္႔အယွက္ေကာ္မန္႕ကို လွစ္ခနဲထားတတ္ေသာ သူမ်ားအတြက္)။
သိပ္ျပီးခမ္းနားျပေနရတာကိုက သိမ္ငယ္ခဲ႔လို႕ပဲမဟုတ္လား။
သူဂုဏ္ႏွိမ္႔ရင္ ကုိယ္႔ဂုဏ္နိမ္႔မယ္လို႕ သင္တို႕ေတြနားလည္မွာမဟုတ္မွန္းသိလို႕
သူ႕ဂုတ္ခဲရင္ ကိုယ္႔ဂုတ္လည္း အခဲခံရမယ္လို႕ သင္တို႕ေ၀ါဟာရႏွင္႔ ကြ်ႏ္ုပ္ကေျပာခဲ႔သည္ ...။
သံ၀ိညာဏ(ေကာင္းစြာသိျခင္း) ကင္းေနေသာေၾကာင္႔ တခါတေလ ဟိုေျပာဒီေျပာေျပာရင္း ဟိုမန္႕ဒီမန္႕ျဖစ္လာေသာ ေရာဂါရွင္မ်ား၏ ထူးကဲဒီေရတက္လာျခင္း အေျခအေနတစ္ရပ္ကို ေျဖရွင္းေပးရန္ ဒီပို႕စ္ကိုေရးျခင္းမဟုတ္ခဲ႔ပါ ...။ ကြ်ႏု္ပ္သည္ သံဓိဓာတာ(စီရင္တတ္ေသာသူ) မဟုတ္ခဲ႔၍ျဖစ္သည္။
သို႕ေသာ္ ကြ်ႏု္ပ္သည္ အားလပ္ေနသည္႕အခါ သံသရဏၰ၀ (သံသရာတည္းဟူေသာ သမုဒၵရာ)တြင္ က်င္လည္ေနရသည္႕အျဖစ္ကို မသိမသာေမ႔ေလ်ာ႔ရင္း ထိုသို႕ေသာ မိုးခါးၾကီးအမီ မိႈခါးၾကီးေတြ ဖြံ႕ထြားလာပံုကို သံ၀ိဘာဂ(ခြဲျခားေ၀ဖန္ေလ႔ရိွသည္)။ ကိုယ္နဲ႔ ခ်စ္ခင္ၾကတဲ႔ ေမာင္ႏွမ သားအမိေတြကို အသားလြတ္ မီွရာလွမ္းဟပ္ေနေသာ ႏႈတ္သီးမ်ားကို သံရမ ၻ(အမ်က္ၾကီးျခင္း) ျဖစ္လြန္း၍ ေရးသည္ဟုဆိုေသာ္လည္းရေကာင္း၏။ (ေဟာင္လြန္းသည္႕ေခြးလူမေလးဆုိေသာစကားသည္ ေခြးမ်ားကို ထိုးဟပ္ေစတတ္ေသာ ေျမွာက္ထိုးပင္႔ေကာ္စကားပံုတစ္ခုျဖစ္ႏိုင္သည္....။) ေခြးအစစ္မ်ားကိုခ်စ္ခင္တတ္ေသာ္လည္း ...ေခြးေယာင္ေဆာင္သူမ်ားကို ေအာ႔အန္တတ္ေသာစိတ္သည္ရိွသည္ျဖစ္၍ သံရာ၀(က်ယ္ေသာအသံ)ျဖင္႔ ေမာင္းထုတ္ျခင္းလည္းျဖစ္ႏိုင္သည္ ....။
ရမဏီယ(ႏွလံုးေမြ႕ေလ်ာ္ဖြယ္ေသာ) blogs မ်ားသို႕ မရိုးသားေသာစိတ္ျဖင္႔ လာေရာက္ေႏွာင္႔ယွက္ေနသည္မွာ ရႏၶဂေ၀သက(အျပစ္ရွာေသာသူ) အျဖစ္ ပါရမီရင္႔က်က္ျခင္းကို ေဖာ္ျပျခင္းေပပဲလား ...ဒီဘုိးႏိုးၾကီး၏ ေရာင္းမေကာင္းေသာအနက္ေရာင္ ဦးထုပ္တစ္ခုကို ဦးေႏွာက္မပါေသာေခါင္းတြင္ေဆာင္းထားသူစစ္စစ္ျဖစ္ေၾကာင္း သက္ေသျပျခင္းေပပဲလား ...။ ယဥ္ေက်းေသာ အေျပာအဆိုမ်ားျဖင္႔ေျပာဆိုလွ်င္သည္းခံႏိုင္ဖြယ္ရိွေသာ္လည္း သူတို႕၏ အေျပာအဆို အေရးအသားမ်ားသည္ ရဘသ (ရုန္႕ရင္းၾကမ္းတမ္းသည္)။ သို႕ျဖစ္၍ ထိုသူတို႕၏ စိတ္ထားဆိုးကို ဘမူကာ(မ်က္ခံုး၊မ်က္ေမွာင္) ၾကံဳ႕မိခဲ႔သည္ ....။ ဘဒႏၲ(အရွင္ေကာင္း၊သခင္ေကာင္း၊ရေသ႔ရဟန္း) တို႕၏ အဆံုးအမကို မခံရသူမ်ားေပပဲလားလို႕လည္း ေတြးမိသည္...။ဘေလာ႔ခ္ဂါမ်ားသည္ ဘတ(အချဖင္႔ အသက္ေမြးသူ)မ်ားမဟုတ္ပဲ ေစတနာနဲ႔ မွ်ေ၀သူမ်ားသာျဖစ္သည္ဟူေသာ အေျခခံအခ်က္ကိုေမ႔ပစ္သည္မွာ ဗာလဒါရက (မလိမၼာေသးေသာ သူငယ္)ဆန္လြန္းေနသည္ဟုေျပာရန္သာရိွသည္....။ ထိုသို႕ေသာ သူမ်ားကို ဘေလာ႔ခ္ပိုင္ရွင္ (သို႕) Contributor က ဗာဓက (တားျမစ္တတ္သည္)။
ဗဟုက(မ်ားေသာ၊မ်ားစြာေသာ) ဖတ္ရွဳသူမ်ားကို အေႏွာင္႔အယွက္ျဖစ္ေစေသာ မိမိ၏ ေရးသားခ်က္ကို သန္႕ရွင္းေနေသာ လမ္းေပၚသို႕ အမိႈက္ခပ္တည္တည္ပစ္ခ်လိုက္သလို ထားသည္မွာ ယဥ္ေက်းမႈ ဗဟိဇန(အပ၌ ေနေသာလူ)ဟု ထုတ္ေဖာ္၀န္ခံရာလည္းေရာက္ပါသည္။ သူတို႕၏ ႏွလံုးသားမ်ားသည္ ဗလဘိတၱိက (ထူေသာနံရံရိွသည္) ဟု ခန္႕မွန္းမိသည္။ ဗလ၀၀ါတ(အားၾကီးေသာေလ)သည္ထုိသူတုိ႕၏ အ၀ိဇၨာမွ ဆန္တက္လာေသာအခါ ၾကပ္မျပည္႕ေသာကြန္မန္႕မ်ားျဖစ္လာသည္ဟုမွတ္ယူရဖြယ္ရိွသည္။ ပမုဒ (ႏွစ္သက္၀မ္းေျမာက္ျခင္း)ကို မျဖစ္ေစေသာ စာမ်ားကို ေရးခ်င္ေနသည္႔ စိတ္ကို နားလည္ေပး၍ မရႏိုင္ျဖစ္မိသည္မွာ သူတို႕ထုိးလုိက္ေသာ ဓားေျမွာင္မ်ားသည္ အယားမေျပေသာေၾကာင္႔ျဖစ္ပါလိမ္႔မည္။ သူတို႕သည္ ပမတၱဗႏၶဳ (မာရ္နတ္)၏ေဆြေတာ္ရွစ္ေသာင္းမ်ိဳးေတာ္ေပါင္းထဲမွ မိုက္ေသြးအနည္းငယ္ပိုညစ္ေသာ မသူေတာ္ ႏွစ္ပါး သံုးပါး ျဖစ္ေတာ္မူႏိုင္ေသးသည္။
ထိုသူတုိ႕အား လူ႕ကိုယ္ရည္ကိုယ္ေသြးရိွသူမ်ား အစည္းအရံုးမွ ပဗ်ဴဠ(ႏႈတ္ပယ္အပ္သည္)။ ဘေလာ႔ယဥ္ေက်းမႈအရ ပဗၺာဇနိယ(ႏွင္ထုတ္ထို္က္ေသာ၊ ႏွင္ထုတ္အပ္ေသာ) သူမ်ားဟုယူဆမိသည္။ ဘေလာ႔ခ္ေရးသူမ်ားအေနနဲ႔လည္း ဒီလိုလူေတြရဲ႕ ျဗဟၼာၾကီးဦးေခါင္းပုပ္္လုိ ကြန္မင္႔ေတြကို ထားရမလို ဖ်က္ရမလို ျဖစ္ႏိုင္တဲ႔အေရးကို ပေဗာဓ(ႏိိုးၾကားျခင္း) ရိွရန္လုိ၏။ ထုိသူမ်ားသည္ ပစၥရိ (ဆိုင္ျပိဳင္ႏိုင္ေသာရန္သူ)မ်ားလည္းမဟုတ္၍ (အျပင္မွာ အျမီးကုတ္သေလာက္ ကြန္မင္႔တြင္ အေဟာင္သန္သူမ်ားျဖစ္၍ ) ပေစၥေ၀ကၡဏာဉာဏ (ဆင္ျခင္ေသာဉာဏ္) ျဖင္႔သာ ရင္ဆိုင္အပ္၏။ ထိုသူတို႕၏ ေဒါင္းဆင္န္ဒရုန္းထက္နိမ္႔ေသာဆင္ျခင္ႏိုင္စြမ္းႏွင္႔ ဦးေခါင္းမ်ားထဲ၌ ေတြးေခၚေျမာ္ျမင္ျခင္းသည္ ပကၠဂတၱ(အိုမင္မစြမ္းေသာ ကိုယ္အဂၤါရိွသည္) ျဖစ္၍ ျဖစ္ႏုိင္ရင္ သနားေတာ္မူလုိက္ၾကပါရန္တိုက္တြန္းပါသည္။ ဒုဂၢတိဂါမီ(မေကာင္းသူတို႕လားရာ အပါယ္ဘံုသို႕လားသည္) ဆိုေသာ လမ္းလို႕ သူ႕ဘာသာသူ တြားသြားျခင္းကို နားလည္ေပးလိုက္ၾကေစလိုပါသည္။
ဒုဂၢါဟဒိဌိ(မေကာင္းေသာအယူအျမင္ရိွသည္) ျဖစ္၍ လူရာမ၀င္လွေသာ ထို ပရုိင္းမိတ္စိတ္နဲ႔ လူေယာင္ေဆာာင္ထားေသာ လူေယာင္ေယာင္မ်ားကို ခုုဘိတဓာတုက(ဓာတ္ေခ်ာက္ခ်ားသူ)မ်ားအျဖစ္သာ သတ္မွတ္ျပီး ... ခုဒၵဇႏၲဳ(သတၱ၀ါငယ္) တစ္ေကာင္ အေပၚထားေသာ မဟာကရုဏာမ်ိဳးျဖင္႔ ခြင္႔လႊတ္ျခင္းျဖင္႔သာ အမိႈက္ထဲမွ ေရႊက်င္သကဲ႔သို႕ ဆိုးေသာသူမ်ားႏွင္႔ေတြ႕ဆံုျခင္းမွ ေကာင္းေသာ အက်င္႔က်င္႔ခြင္႔ကို ေဆာက္တည္က်င္႔သံုးႏိုင္ပါေစသတည္း .....။
ခ်စ္ခင္ေသာ ကရုဏာျဖင္႔ ...
စတတ္ေနာက္တတ္ေသာ Zephyr
သကၠရာဇ္ ၂၀၀၉ မဟာပညာေက်ာ္ Zephyr ကိုယ္ေတာ္တုိင္ စီရင္ေတာ္မူအပ္ေသာ ယင္ေကာင္ေမတၱာစာ ....(ယင္ေကာင္ကဲ႔သို႕ အေႏွာင္႔အယွက္ေကာ္မန္႕ကို လွစ္ခနဲထားတတ္ေသာ သူမ်ားအတြက္)။
သိပ္ျပီးခမ္းနားျပေနရတာကိုက သိမ္ငယ္ခဲ႔လို႕ပဲမဟုတ္လား။
သူဂုဏ္ႏွိမ္႔ရင္ ကုိယ္႔ဂုဏ္နိမ္႔မယ္လို႕ သင္တို႕ေတြနားလည္မွာမဟုတ္မွန္းသိလို႕
သူ႕ဂုတ္ခဲရင္ ကိုယ္႔ဂုတ္လည္း အခဲခံရမယ္လို႕ သင္တို႕ေ၀ါဟာရႏွင္႔ ကြ်ႏ္ုပ္ကေျပာခဲ႔သည္ ...။
သံ၀ိညာဏ(ေကာင္းစြာသိျခင္း) ကင္းေနေသာေၾကာင္႔ တခါတေလ ဟိုေျပာဒီေျပာေျပာရင္း ဟိုမန္႕ဒီမန္႕ျဖစ္လာေသာ ေရာဂါရွင္မ်ား၏ ထူးကဲဒီေရတက္လာျခင္း အေျခအေနတစ္ရပ္ကို ေျဖရွင္းေပးရန္ ဒီပို႕စ္ကိုေရးျခင္းမဟုတ္ခဲ႔ပါ ...။ ကြ်ႏု္ပ္သည္ သံဓိဓာတာ(စီရင္တတ္ေသာသူ) မဟုတ္ခဲ႔၍ျဖစ္သည္။
သို႕ေသာ္ ကြ်ႏု္ပ္သည္ အားလပ္ေနသည္႕အခါ သံသရဏၰ၀ (သံသရာတည္းဟူေသာ သမုဒၵရာ)တြင္ က်င္လည္ေနရသည္႕အျဖစ္ကို မသိမသာေမ႔ေလ်ာ႔ရင္း ထိုသို႕ေသာ မိုးခါးၾကီးအမီ မိႈခါးၾကီးေတြ ဖြံ႕ထြားလာပံုကို သံ၀ိဘာဂ(ခြဲျခားေ၀ဖန္ေလ႔ရိွသည္)။ ကိုယ္နဲ႔ ခ်စ္ခင္ၾကတဲ႔ ေမာင္ႏွမ သားအမိေတြကို အသားလြတ္ မီွရာလွမ္းဟပ္ေနေသာ ႏႈတ္သီးမ်ားကို သံရမ ၻ(အမ်က္ၾကီးျခင္း) ျဖစ္လြန္း၍ ေရးသည္ဟုဆိုေသာ္လည္းရေကာင္း၏။ (ေဟာင္လြန္းသည္႕ေခြးလူမေလးဆုိေသာစကားသည္ ေခြးမ်ားကို ထိုးဟပ္ေစတတ္ေသာ ေျမွာက္ထိုးပင္႔ေကာ္စကားပံုတစ္ခုျဖစ္ႏိုင္သည္....။) ေခြးအစစ္မ်ားကိုခ်စ္ခင္တတ္ေသာ္လည္း ...ေခြးေယာင္ေဆာင္သူမ်ားကို ေအာ႔အန္တတ္ေသာစိတ္သည္ရိွသည္ျဖစ္၍ သံရာ၀(က်ယ္ေသာအသံ)ျဖင္႔ ေမာင္းထုတ္ျခင္းလည္းျဖစ္ႏိုင္သည္ ....။
ရမဏီယ(ႏွလံုးေမြ႕ေလ်ာ္ဖြယ္ေသာ) blogs မ်ားသို႕ မရိုးသားေသာစိတ္ျဖင္႔ လာေရာက္ေႏွာင္႔ယွက္ေနသည္မွာ ရႏၶဂေ၀သက(အျပစ္ရွာေသာသူ) အျဖစ္ ပါရမီရင္႔က်က္ျခင္းကို ေဖာ္ျပျခင္းေပပဲလား ...ဒီဘုိးႏိုးၾကီး၏ ေရာင္းမေကာင္းေသာအနက္ေရာင္ ဦးထုပ္တစ္ခုကို ဦးေႏွာက္မပါေသာေခါင္းတြင္ေဆာင္းထားသူစစ္စစ္ျဖစ္ေၾကာင္း သက္ေသျပျခင္းေပပဲလား ...။ ယဥ္ေက်းေသာ အေျပာအဆိုမ်ားျဖင္႔ေျပာဆိုလွ်င္သည္းခံႏိုင္ဖြယ္ရိွေသာ္လည္း သူတို႕၏ အေျပာအဆို အေရးအသားမ်ားသည္ ရဘသ (ရုန္႕ရင္းၾကမ္းတမ္းသည္)။ သို႕ျဖစ္၍ ထိုသူတို႕၏ စိတ္ထားဆိုးကို ဘမူကာ(မ်က္ခံုး၊မ်က္ေမွာင္) ၾကံဳ႕မိခဲ႔သည္ ....။ ဘဒႏၲ(အရွင္ေကာင္း၊သခင္ေကာင္း၊ရေသ႔ရဟန္း) တို႕၏ အဆံုးအမကို မခံရသူမ်ားေပပဲလားလို႕လည္း ေတြးမိသည္...။ဘေလာ႔ခ္ဂါမ်ားသည္ ဘတ(အချဖင္႔ အသက္ေမြးသူ)မ်ားမဟုတ္ပဲ ေစတနာနဲ႔ မွ်ေ၀သူမ်ားသာျဖစ္သည္ဟူေသာ အေျခခံအခ်က္ကိုေမ႔ပစ္သည္မွာ ဗာလဒါရက (မလိမၼာေသးေသာ သူငယ္)ဆန္လြန္းေနသည္ဟုေျပာရန္သာရိွသည္....။ ထိုသို႕ေသာ သူမ်ားကို ဘေလာ႔ခ္ပိုင္ရွင္ (သို႕) Contributor က ဗာဓက (တားျမစ္တတ္သည္)။
ဗဟုက(မ်ားေသာ၊မ်ားစြာေသာ) ဖတ္ရွဳသူမ်ားကို အေႏွာင္႔အယွက္ျဖစ္ေစေသာ မိမိ၏ ေရးသားခ်က္ကို သန္႕ရွင္းေနေသာ လမ္းေပၚသို႕ အမိႈက္ခပ္တည္တည္ပစ္ခ်လိုက္သလို ထားသည္မွာ ယဥ္ေက်းမႈ ဗဟိဇန(အပ၌ ေနေသာလူ)ဟု ထုတ္ေဖာ္၀န္ခံရာလည္းေရာက္ပါသည္။ သူတို႕၏ ႏွလံုးသားမ်ားသည္ ဗလဘိတၱိက (ထူေသာနံရံရိွသည္) ဟု ခန္႕မွန္းမိသည္။ ဗလ၀၀ါတ(အားၾကီးေသာေလ)သည္ထုိသူတုိ႕၏ အ၀ိဇၨာမွ ဆန္တက္လာေသာအခါ ၾကပ္မျပည္႕ေသာကြန္မန္႕မ်ားျဖစ္လာသည္ဟုမွတ္ယူရဖြယ္ရိွသည္။ ပမုဒ (ႏွစ္သက္၀မ္းေျမာက္ျခင္း)ကို မျဖစ္ေစေသာ စာမ်ားကို ေရးခ်င္ေနသည္႔ စိတ္ကို နားလည္ေပး၍ မရႏိုင္ျဖစ္မိသည္မွာ သူတို႕ထုိးလုိက္ေသာ ဓားေျမွာင္မ်ားသည္ အယားမေျပေသာေၾကာင္႔ျဖစ္ပါလိမ္႔မည္။ သူတို႕သည္ ပမတၱဗႏၶဳ (မာရ္နတ္)၏ေဆြေတာ္ရွစ္ေသာင္းမ်ိဳးေတာ္ေပါင္းထဲမွ မိုက္ေသြးအနည္းငယ္ပိုညစ္ေသာ မသူေတာ္ ႏွစ္ပါး သံုးပါး ျဖစ္ေတာ္မူႏိုင္ေသးသည္။
ထိုသူတုိ႕အား လူ႕ကိုယ္ရည္ကိုယ္ေသြးရိွသူမ်ား အစည္းအရံုးမွ ပဗ်ဴဠ(ႏႈတ္ပယ္အပ္သည္)။ ဘေလာ႔ယဥ္ေက်းမႈအရ ပဗၺာဇနိယ(ႏွင္ထုတ္ထို္က္ေသာ၊ ႏွင္ထုတ္အပ္ေသာ) သူမ်ားဟုယူဆမိသည္။ ဘေလာ႔ခ္ေရးသူမ်ားအေနနဲ႔လည္း ဒီလိုလူေတြရဲ႕ ျဗဟၼာၾကီးဦးေခါင္းပုပ္္လုိ ကြန္မင္႔ေတြကို ထားရမလို ဖ်က္ရမလို ျဖစ္ႏိုင္တဲ႔အေရးကို ပေဗာဓ(ႏိိုးၾကားျခင္း) ရိွရန္လုိ၏။ ထုိသူမ်ားသည္ ပစၥရိ (ဆိုင္ျပိဳင္ႏိုင္ေသာရန္သူ)မ်ားလည္းမဟုတ္၍ (အျပင္မွာ အျမီးကုတ္သေလာက္ ကြန္မင္႔တြင္ အေဟာင္သန္သူမ်ားျဖစ္၍ ) ပေစၥေ၀ကၡဏာဉာဏ (ဆင္ျခင္ေသာဉာဏ္) ျဖင္႔သာ ရင္ဆိုင္အပ္၏။ ထိုသူတို႕၏ ေဒါင္းဆင္န္ဒရုန္းထက္နိမ္႔ေသာဆင္ျခင္ႏိုင္စြမ္းႏွင္႔ ဦးေခါင္းမ်ားထဲ၌ ေတြးေခၚေျမာ္ျမင္ျခင္းသည္ ပကၠဂတၱ(အိုမင္မစြမ္းေသာ ကိုယ္အဂၤါရိွသည္) ျဖစ္၍ ျဖစ္ႏုိင္ရင္ သနားေတာ္မူလုိက္ၾကပါရန္တိုက္တြန္းပါသည္။ ဒုဂၢတိဂါမီ(မေကာင္းသူတို႕လားရာ အပါယ္ဘံုသို႕လားသည္) ဆိုေသာ လမ္းလို႕ သူ႕ဘာသာသူ တြားသြားျခင္းကို နားလည္ေပးလိုက္ၾကေစလိုပါသည္။
ဒုဂၢါဟဒိဌိ(မေကာင္းေသာအယူအျမင္ရိွသည္) ျဖစ္၍ လူရာမ၀င္လွေသာ ထို ပရုိင္းမိတ္စိတ္နဲ႔ လူေယာင္ေဆာာင္ထားေသာ လူေယာင္ေယာင္မ်ားကို ခုုဘိတဓာတုက(ဓာတ္ေခ်ာက္ခ်ားသူ)မ်ားအျဖစ္သာ သတ္မွတ္ျပီး ... ခုဒၵဇႏၲဳ(သတၱ၀ါငယ္) တစ္ေကာင္ အေပၚထားေသာ မဟာကရုဏာမ်ိဳးျဖင္႔ ခြင္႔လႊတ္ျခင္းျဖင္႔သာ အမိႈက္ထဲမွ ေရႊက်င္သကဲ႔သို႕ ဆိုးေသာသူမ်ားႏွင္႔ေတြ႕ဆံုျခင္းမွ ေကာင္းေသာ အက်င္႔က်င္႔ခြင္႔ကို ေဆာက္တည္က်င္႔သံုးႏိုင္ပါေစသတည္း .....။
ခ်စ္ခင္ေသာ ကရုဏာျဖင္႔ ...
စတတ္ေနာက္တတ္ေသာ Zephyr
Notes:
ယေန႕ posts ႏွစ္ခုတင္ထားပါသည္ ...။ ေရွ႕တစ္ပတ္ ခဏနားျပီး စာေရးစရာရိွသည္မ်ားေရးလိုက္ပါဦးမည္။
စိတ္ခ်မ္းသာခ်င္တဲ႔သူေတြအတြက္ သီးသန္႕ရပ္၀န္းေလးတစ္ခုပဲျဖစ္တဲ႔ ဒီဘေလာ႔ခ္မွာ မန္႔စရာလည္းေနရာမရိွသလို ေအာ္စရာ Cbox လည္းမရိွတဲ႔အတြက္ ေျခာက္ေသြ႕တာကိုနားလည္ေပးျပီး စာၾကည္႕တိုက္တစ္ခုမွာ ေအးခ်မ္းတိတ္ဆိတ္ေနတဲ႔ ရသမ်ိဳးလို႕ ၾကံဖန္စိတ္ေျဖေတြးျပီး အနားယူၾကပါရန္ ....။
အထူးသျဖင္႔ ကဗ်ာမ်ားကိုသတိထားဖတ္ရွဳပါရန္ ...။ အခန္႕မသင္႔လွ်င္ သင္႔စိတ္က်န္းမာေရးကို ထိခိုက္ေစႏိုင္ေသာေၾကာင္႔ျဖစ္ပါသည္ ....။ ေရးထားေသာကဗ်ာမ်ားကို ေမာ္ဒန္ကဗ်ာမ်ားဟု တစ္ခါမွ ႏႈတ္ေတာ္ျမြက္ဟ၍ မေျပာမိေၾကာင္း ထပ္ေလာင္း၍ ၀န္ခံပါသည္...။ ေရးထားေသာ ကဗ်ာမ်ားသည္ သင္႔အား အစာမေၾကျဖစ္ေစသည္ဟု အယူရိွေသာ္ ေက်းဇူးျပဳ၍ အားရပါးရေက်ာ္ဖတ္လိုက္ပါရန္ ....။
ဒီဘေလာ႔ခ္မွာေတာ႔ ခ်ီးမြမ္းဖို႕ေရာ ကဲ႔ရဲ႕ဖို႕ပါ ေနရာမရိွပါ ....။
ဒီေန႔အတြက္ စကားလက္ေဆာင္က အရွင္ေဆကိႏၵ ကေလးေတြကို သင္ေပးလိုက္တဲ႔စကားေလးပါ ...
အယူရွင္းမွ လူလင္း တဲ႔ ...။ ဆိုလိုတာကိုေတာ႔ အယူရွဳပ္ရင္ တစ္ခုခု ျဖစ္္သြားႏိုင္ေသးတယ္ဆိုတဲ႔သေဘာပါပဲ ...။
စာေရးျခင္းဟာ ကိုယ္သိတာတစ္ခုခုကို အလကားေပးလိုက္ျခင္းျဖစ္သလို...၊ ကိုယ္စိတ္ခ်မ္းသာေနတာကို အလကားေပးလိုက္တာလဲျဖစ္ပါတယ္ ....။ တကယ္လို႕ မေပးေတာ႔တဲ႔အခါလည္း သူတို႕ကို လြမ္းဆြတ္ေနမိဦးမွာပါ ....။ တကယ္လို႕ ဘေလာ႔ခ္ေရးတဲ႔သူေတြ ေနာက္တစ္ရက္မွာ ပိတ္ထားၾကတဲ႔အခါ ... သူတို႕ကိုလြမ္းဆြတ္ေနမိဦးမွာပါ ...။ ဆက္ျပီးမေရးေတာ႔တဲ႔အခါလည္း နားလည္ေပးမိမွာပါ ... ျပန္ျပီးေရးရင္လည္း ေစာင္႔ဖတ္ျဖစ္ဦးမွာပါ ....။ ျပန္ေရးဖို႕ အတင္းေခၚခဲ႔ၾကသလို .. ရပ္တဲ႔အခါလည္း အေဖာ္ညိွဖို႕မေမ႔ၾကဖို႕သတိေပးပါတယ္ ....။
ည ၁၂ ရီထိုးတာနဲ႔ ေကာင္းေသာညပါလို႕
ကမာၻတစ္ျခမ္းကို ကမာၻတစ္ျခမ္းက ႏႈတ္ဆက္ျပီး
ကမာၻတစ္ျခမ္းက အေႏြးဓာတ္နဲ႔
ကမာၻတစ္ျခမ္းမွာ မီးလင္းဖိုေလးတစ္ဖိုေႏႊးတဲ႔အခါ ..
ကမာၻတစ္ျခမ္းစီဟာ ..
(စိတ္ထဲမွာ)အတူယွဥ္တြဲေနထုိင္ၾကတယ္ ...။
Zephyr
ကမာၻတစ္ျခမ္းကို ကမာၻတစ္ျခမ္းက ႏႈတ္ဆက္ျပီး
ကမာၻတစ္ျခမ္းက အေႏြးဓာတ္နဲ႔
ကမာၻတစ္ျခမ္းမွာ မီးလင္းဖိုေလးတစ္ဖိုေႏႊးတဲ႔အခါ ..
ကမာၻတစ္ျခမ္းစီဟာ ..
(စိတ္ထဲမွာ)အတူယွဥ္တြဲေနထုိင္ၾကတယ္ ...။
Zephyr
Peace B with U.