Friday, June 14, 2013

ေမာ္ဒန္ မရဏ ဋီကာ

ေမာ္ဒန္ မရဏ ဋီကာ

အဖုိးနည္းဝန္ပါ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ားစြာျဖင္႔ ၾကိဳလင္႔လွ်က္ရိွေသာ မာေက်ာက်စ္လ်စ္ ထုပ္တန္းတြင္ အခိုင္အမာအေျခခ်ထားေသာ ဆြဲၾကိဳးတစ္ေခ်ာင္း၏ ပိရိေသသပ္မႈမ်ိဳးကို ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ျပန္ရႏုိင္ပါ႔မလား။ သံေခ်းအထပ္ထပ္ တက္ေနတဲ႔ သြပ္ျပားဟာ ရန္ကုန္ျမိဳ႕ေတာ္ကို နာဂစ္မတုိင္ခင္ကာလတစ္ခုအထိ လံုျခံဳမႈေပးခဲ႔ေသးသည္။ ဆက္သြယ္မႈဧရိယာျပင္ပတြင္ အသက္ ၃၅ ႏွစ္အထိ ေနထုိင္သြားမည္ဟုစိတ္ကူးမိေသးေသာ္လည္း ထိုစိတ္ကူးသည္ စိတ္ကူးထက္ခိုင္မာေနသည္။ ေရာင္းမေကာင္းလွေသာ အျဖဴေရာင္မ်ားကိုသာ ကြ်န္ေတာ္ေလွ်ာ္ဖြပ္ပါရေစ။

မဲတူကိုသတိရသည္။ မဲတူသည္ကြ်န္ေတာ္႔သူငယ္ခ်င္းမျဖစ္သည္။ သူသည္ အတန္းထဲတြင္ ဆိုးသည္ဟုေက်ာ္ၾကားသည္။ ၅ တန္းတြင္ရည္းစားထားျပီး ၈ တန္းတြင္ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ႏွင္႔လိုက္ေျပးသလိုျဖစ္သည္။ မိဘကိုဆန္႕က်င္ရာမွ လမ္းမွားသြားျခင္းျဖစ္ပံုရသည္။ မဲတူသူငယ္ခ်င္း၊ ကြ်န္ေတာ္႔သူငယ္ခ်င္း ဆရာဝန္မ၏ အေျပာအရ မဲတူတြင္ ေသေလာက္ေသာ ကင္ဆာေရာဂါရိွေနျပီဟု ၂၀၀၄ ကသိလိုက္ရသည္။ တကယ္႔အျဖစ္အပ်က္မ်ားကို ကြ်န္ေတာ္ပိုသေဘာက်ေနသည္။က်ေနာ္႔မ်က္ရည္ေတြဟာအစစ္ေတြဟူေသာ စာတစ္ပုဒ္တြင္ တကယ္႔အျဖစ္အပ်က္မ်ားကို ကြ်န္ေတာ္ထည္႕ေရးေနမိသည္။ တကယ္ေသဆံုးျခင္းသည္ အရသာတစ္မ်ိဳးရိွပံုရသည္။

ဦးခင္ေမာင္ရီသည္ ကြ်န္ေတာ္႔မိခင္၏ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သည္။ ဝန္ၾကီးမ်ားရံုး စီမံကိန္းေရးဆြဲေရးဌာနတြင္ လုပ္ကိုင္သည္။ မ်ိဳးရိုးလုိက္ေသာ စိတ္ေရာဂါတစ္မ်ိဳးရိွသည္။ ပညာခြ်န္သည္။ သူ႕ထံမွ ေသြးေသာက္မဂၢဇင္းမ်ား ကြ်န္ေတာ္ငွားဖတ္ခဲ႔ဖူးသည္။ ကြ်န္ေတာ္တို႕ညီအကိုကို သူခ်စ္သည္။ ကြ်န္ေတာ္ရွစ္တန္းႏွစ္တြင္ ဦးခင္ေမာင္ရီ ရံုးမလာေတာ႔ဘူးဟု အေမကေျပာသည္။ သူတုိ႕ရဲကိုသတင္းပို႕ၾကသည္။ ေအးခဲေတာင္႔တင္းစြာ ေသေနေသာ သူ႕အေလာင္းကို ေတြ႕ရိွရသည္ဟုဆိုသည္။ ဦးခင္ေမာင္ရီတြင္ စိတ္ေရာဂါရိွသည္။ မ်ိဳးရိုးလုိက္သည္ဟုသိရသည္။ အထူးျပဳေျပာလုိ၍ ထပ္ခါတလဲလဲေျပာေနျခင္းျဖစ္သည္။ ဦးခင္ေမာင္ရီတြင္ ေသြးေသာက္မဂၢဇင္းစာအုပ္မ်ားရိွခဲ႔ျပီး ေၾကာင္စီစီႏုိင္ေသာ္လည္း ေဖာ္ေရြေသာအျပံဳးရိွသည္။ တစ္ေန႕ေန႕တုန္းကေတာ႔ လက္ဖက္ရည္သြားေသာက္ၾကရေအာင္ဟု သူ ကြ်န္ေတာ္႔ကို ေခၚခဲ႔ဖူးသည္။ သူ႕မ်က္မွန္သည္အထူၾကီးျဖစ္သည္။ သူသည္ စာရင္းဇယားႏုိင္နင္းပံုရသည္။ အေမ႔ကိုလည္း ခင္သည္။

ဦးသန္းေရႊသည္ က်ေနာ္တုိ႕ရပ္ကြက္မွျဖစ္သည္။ အန္တီမာဂရက္၏ ေယာက်ာ္းျဖစ္သည္။ ရံုးဝန္ထမ္းပင္ျဖစ္သည္။ မူးတယ္မူးတယ္ဟုဆိုကာ ေလွကားမွျပဳတ္က်ေသာ္ ဦးေႏွာက္ေသြးေၾကာျပတ္ျပီးသားျဖစ္ေလသည္။ ေသျခင္းတရားသည္ ေလွကားအဆင္းႏွင္႔အတူပါလာတတ္သည္ဟုကြ်န္ေတာ္ထင္သည္။ အသုဘမွမုန္႕ဟင္းခါးစားတုိင္း ကြ်န္ေတာ္အန္သည္။ မသာမယာရိွသာ မသာကို ကြ်န္ေတာ္မၾကည္႕ရဲ။ ေသေနသည္မွာ ရွင္ေနသည္ႏွင္႔မတူဟုထင္သည္။ သို႕ေသာ္ ဦးသန္းေရႊေသသြားသည္။

ေဒၚေဌးျမင္႔သည္ ကြ်န္ေတာ္၏ ေယာကၡမျဖစ္သည္။ အုန္းႏုိ႕ေခါက္ဆြဲခ်က္ေတာ္သည္ဟုဆိုသည္။ ေမာ္လျမိဳင္သူျဖစ္သည္။ အလွဴတြင္ အုန္းႏုိ႕ေခါက္ဆြဲခ်က္ေကြ်းသည္။ ေသြးတုိးရိွသူ အဘတစ္ေယာက္ လာေသာ္ အဘမတည္႕ရင္ နည္းနည္းစားဟုဆုိေသာ္ ထုိအဘက ေဆးေသာက္လုိက္ရင္ရတယ္ဟုဆိုကာ ႏွစ္ပြဲတြတ္သြားသည္။ ေနာက္တစ္ေန႕ အုန္းႏုိ႕ေခါက္ဆြဲေကာင္းမႈျဖင္႕ နတ္ရြာလားသြားသည္ဟုသိရသည္။ ေသျခင္းတရားသည္အုန္းႏို႕ေခါက္ဆြဲတစ္ပြဲစာအကြာအေဝးတြင္ရိွေလသည္။

ဦးေအာင္ေက်ာ္သိန္းသည္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ ေဘးအိမ္တြင္ေနထုိင္သည္။ အျငိမ္းစားျဖစ္သည္။ ေဆးေပါင္းခသည္႕ညတြင္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ လမ္းလုပ္အားေပးအဖြဲ႕ ေပ်ာ္ပြဲရႊင္ပြဲအျဖစ္ အရက္အနည္းငယ္၊ ဘီယာအနည္းငယ္၊ စားေသာက္ဖဖြယ္အနည္းငယ္ျဖင္႔ ေပ်ာ္လုိက္ၾကသည္။ ဦးေအာင္ေက်ာ္သိန္းအရက္ႏွစ္ခြက္ခန္႕ေသာက္သည္။ မေသာက္တာၾကာျပီဟုဆုိသည္။ ထုိအခ်ိန္မွစ၍ ေနမေကာင္းသလိုလုိျဖစ္သည္။ လအတန္ၾကာေဆးကုသသည္။ ေဆးရံုတစ္ရံုမွ တစ္ရံုေျပာင္းသည္။ ေနာက္ဆံုး ပင္လံုသို႕ေရာက္သည္။ ပင္လံုေဆးရံုၾကမွ ေရာဂါကို မွန္မွန္ကန္ကန္ အမည္ေဖာ္ႏိုင္သည္။ ထုိ႕ေနာက္သူကြယ္လြန္သြားသည္။ ေသျခင္းတရားသည္ ေရာဂါအမည္သိရိွျပီးေနာက္သိပ္မၾကာခင္ လိုက္လာတတ္ေသာ ေနာက္လုိက္ေကာင္းျဖစ္ပံုရသည္။

ေအးမင္းသည္ ကြ်န္ေတာ္၏ အကိုဝမ္းကြဲျဖစ္သည္။ ေတာသားျဖစ္သည္။ အင္မတန္ ထံုသည္။ အင္မတန္ေအးသည္။ ၉ တန္းေက်ာင္းသားျဖစ္သည္။ ေနာက္ေတာ႔ အေဖာ္ေကာင္းရလာသည္။ ယုကိုဝင္းဟုေခၚသည္။ ခ်မ္းသာသည္။ ေဆးစြဲသည္။ ေနာက္ေတာ႔ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းေအးမင္းပါ ေဆးစြဲေလသည္။ ျဖတ္မည္ဟု စိတ္ကူးသည္။ ေနာက္ေတာ႔ မျဖတ္ခင္တြင္ ဘဝတစ္ပါးသို႕ကူးေျပာင္းသြားသည္။ ေအးမင္းမိဘမ်ားမွာ တစ္ဦးတည္းေသာ သားအတြက္ ရင္ကြဲပက္လက္ျဇစ္က်န္ခဲ႔သည္။ ေသျခင္းတရားသည္ ဂငယ္ေကြ႕ေကြ႕မည္ကို ၾကိဳက္ပံုမရေခ်။

အန္တီ။ အန္တီ႔နာမည္ကို ကြ်န္ေတာ္မမွတ္မိပါ။ သန္လ်င္ေက်ာင္းမွ ဂ်ဴနီယာျဖစ္ေသာ ၾကည္လင္းေအာင္၏ မိခင္ျဖစ္သည္။ ကင္ဆာေရာဂါျဖင္႔ ေဆးရံုတက္ေနရသည္။ ေရႊဂံုတုိင္ေဆးရံုတြင္ျဖစ္သည္။ ကြ်န္ေတာ္ေရာက္သြားသည္။ ထိုစဥ္က ကြ်န္ေတာ္သည္ ခရစ္ယာန္ထံုးစံကို အင္မတန္မွ သေဘာက်သူျဖစ္ေလရာ လူမမာေမးရန္ ဖင္႔ ႏႊဲ႕ေလ႔မရိွ။ သြားေရာက္ကာ ဆုေတာင္းေပးသည္။ ဝါသနာျဖစ္ပံုရသည္။ ကြ်န္ေတာ္သည္ ေသဆံုးခါနီးလူမ်ားကို ၾကည္႕ လိုက္သည္ႏွင္႔ အခ်ိန္ၾကာၾကာမေနရဟု သေဘာေပါက္လာေလ႔ရိွေသာ အလိုလိုသိစိတ္ရိွသည္။ အန္တီ ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္း အသက္ဆံုးသြားႏိုင္ရန္ ဆႏၵရိွမိသည္။ အန္တီကလည္းမေခေခ်။ ဝိပႆနာတရားကို အထံုပါေအာင္ပြားထားသူျဖစ္ေလရာ ေအးခ်မ္းေသာ စိတ္အထာျဖင္႔သာ ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္အနည္းငယ္ကို ကုန္ဆံုးသြားသည္။ ေနာက္တစ္ေန႕တြင္ အန္တီဆံုးသြားသည္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕လာတုန္းက မိွန္းေနေသာ္လည္း ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ကို ေတြ႕လုိက္သည္ဟု ျပန္ေျပာျပသည္။ ျငိမ္းခ်မ္းစြာထြက္ခြာသြားသူမ်ားကို ကြ်န္ေတာ္သေဘာက်မိသည္။ ေသျခင္းတရားသည္ မေၾကာက္လန္႕သူကို မေျခာက္လွန္႕ႏိုင္ဟု ယူဆမိသည္။

ဦးဝင္းျမင္႔။ ဦးဝင္းျမင္႔သည္ အေဖ႔ငယ္သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သည္။ သူသည္ သူ႕သူငယ္ခ်င္း ကြ်န္ေတာ္႔အေဖ၏သားမ်ား ၁၀ တန္းေအာင္သည္႕တုိင္ လူပ်ိဳၾကီးဘဝျဖင္႔ အရိုးထုတ္သည္။ ဧရာဝတီျမစ္ကူးတံတားေဆာက္ရာမွ လူပ်ိဳအင္ဂ်င္နီယာၾကီး ဂ်ဴနီယာ ဝန္ထမ္းႏွင္႔ ေမတၱာမွ်ေလသည္။ ေညာင္တုန္းတံတားဖူးစာဟုဆိုႏုိင္သည္။ ငွက္ေပ်ာေျခာက္ေက်ာ္မ်ား တစ္ေယာက္တစ္ဖဲ႔စားရင္းၾကည္ႏူးေနႏုိင္သည္ဟုပင္ေတြးမိသည္။ အသက္ၾကီးမွ ေပါက္ေသာ ဝက္သက္သည္ဆုိးသည္ဟုၾကားဖူးသည္။ ဦးဝင္းျမင္႔ အိမ္ေထာင္ျပဳသြားသည္။ ထို႕ေနာက္ ႏွစ္အနည္းငယ္တြင္ ဆံုးသြားသည္။ ေသျခင္းတရားသည္ ခ်စ္ျခင္းတရား၏ ေနာက္တြဲပမာ ကပ္လ်က္ခိုတြယ္လုိက္ေနျခင္းမ်ိဳးျဖစ္လိမ္႔မည္ဟု ကြ်န္ေတာ္ေတြးမိသည္။

ဦးႏႈတ္ခမ္းေမႊး။ ဦးႏႈတ္ခမ္းေမႊးသည္ ၾကက္ေတာင္ဝါသနာအိုး သေဘၤာသားျဖစ္သည္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ရပ္ကြက္ထဲမွပင္ျဖစ္သည္။ အေဖ႔သူငယ္ခ်င္းလည္းျဖစ္သည္။ သေဘၤာကျပန္လာရင္ ၾကက္ေတာင္ရိုက္ဖုိ႕သာ စိတ္ဝင္စားပံုရသည္။ ၾကက္ေတာင္ရိုက္ရင္း smash ဆြဲျပီး ျပဳတ္က်သြားျပီး အသက္ပါသြားသည္။ သူရိုက္ခဲ႔ေသာ ၾကက္ေတာင္ပြဲမ်ားအနက္ ဂုဏ္ယူစရာ အင္မတန္ေကာင္းေသာ ၾကက္ေတာင္ပြဲဟုကြ်န္ေတာ္ထင္သည္။ ထုိသတင္းၾကားျပီးခ်ိန္မွစ၍ ကြ်န္ေတာ္ၾကက္ေတာင္မရိုက္ျဖစ္ေတာ႔ပါ။

ေတာင္ဥကၠလာေက်ာင္းကားေပၚက ေကာင္မေလး။ သူမသည္ ေတာင္ ဥကၠလာေက်ာင္းကားစီးသည္။ သူ႕ေကာင္ေလးသည္ သုဝဏၰေက်ာင္းကားစီးသည္။ သန္လ်င္ ဂ်ီတီစီမွ ကြ်န္ေတာ္႔ ဂ်ဴနီယာမ်ားျဖစ္သည္။ သာေကတ ေက်ာက္တုိင္တြင္ သုဝဏၰေက်ာင္းကားရပ္ေလ႔ရိွသည္။ ထုိမွတ္တုိင္တြင္ ကားေျပာင္းစီးသူတစ္ခ်ဳိ႕ရိွတတ္သည္။ အထူးသျဖင္႔ စံုတြဲမ်ား ေက်ာင္းအတူသြားလို၍ျဖစ္သည္။ သုဝဏၰေက်ာင္းကားႏွစ္စီးရိွသည္။ ထုိအခ်ိန္က တစ္စီးမွာ တံခါးေပါက္သည္ ညာဘက္မွာရိွသည္။ ထုိ႕ေၾကာင္႔ကားေရွ႕မွတစ္ပတ္ပတ္ျပီး တက္ရသည္။ တစ္ေန႕တြင္ ေကာင္မေလးက ထံုးစံအတုိင္း ေက်ာင္းကားေျပာင္းစီးသည္။ ကားေပၚတက္ရန္ ကားေရွ႕မွပတ္အထြက္ အရိွန္ျဖင္႔ေမာင္းလာေသာ တျခားကားတစ္စီးႏွင္႔တုိက္မိသည္။ ပြဲခ်င္းျပီးဆံုးသြားသည္။ ေသျခင္းတရားသည္ ကြ်န္ေတာ္မစီးမိလုိက္ေသာ ဒုတိယေက်ာင္းကား၏ အနီးတြင္ ျဖစ္ေပၚေတာက္ေလာင္သြားခဲ႔ဖူးသည္။

ေသျခင္းတရား၏ အနီးကပ္တြင္ ရွင္သန္ေနထုိင္ရံုမွ် က်ယ္ဝန္းေနေသးေသာ ျဖစ္တည္မႈ အစဥ္တန္း၏ ခဏမစဲျပတ္ျခင္း၊ အစိုးမရေသာ သဘာဝ၏ ျပက္ျပက္ထင္ထင္ သူ႕သေဘာသူေဆာင္ျခင္း၊ တားဆီးမရႏုိင္ေသာ၊တည္ျမဲျခင္းမရိွေသာ၊ ႏွစ္လိုတပ္မက္ဖြယ္ တစ္စိုးတစ္စိမွမရိွေသာ ခႏၶာ၏ ဓမၼေတးသည္ ရိုးရွင္းလင္းပြင္႔လြန္းသည္။ ေသျခင္းတရားအစုအဖြဲ႕မွေန၍ ရွင္သန္ျခင္းဟုထင္မွတ္မွားေစေသာ ေမာဟအေစး၏ ကပ္ျငိေႏွာင္ဖြဲ႕ျခင္းကင္းေသာ၊ ဝိမုတၱိ၏ ခ်ိဳလြင္ေသာ၊ သိဂၤါရ၏ လွပေသာ၊ ဓမၼ၏ တည္ျငိမ္ေအးစိမ္႔ေသာ၊ သခၤါရတရား၏ အေၾကာင္းကင္း၍မျဖစ္ကုန္ေသာေန႕ရက္မ်ား၊ စကၠန္႕နာရီမ်ားမွ တတိတိ ေလွ်ာ႔နည္းလာေသာ၊ တေရြ႕ေရႊ႕နီးကပ္လာေသာ၊ တလွပ္လွပ္ က်ဆင္းနိမ္႔ဆင္းလာေသာ၊ ဇီဝနာရီ၏ လက္တံမ်ားရိွရာသို႕ တည္ၾကည္စြာမ်က္ႏွာမူ၍ ....... ေနာက္ဆံုးထြက္သက္၏ ေရွ႕ ႏွစ္စကၠန္႕အကြာတြင္ ၾကည္လင္ရႊင္လန္းေသာ ေတးသြားကို ေလခြ်န္လွ်က္ .................။                ။

Regards,
Z

ေနာက္ဆက္တြဲလက္က်န္။

(ကြ်န္ေတာ္ အခုအထိေတာ႔မေသေသးဘူး။ တစ္ခ်ိန္မွာေတာ႔ ေသလိမ္႔မယ္။ အဲဒီအခါၾကရင္ ဘယ္လိုေသရင္ေကာင္းမလဲစဥ္းစားေနမိတယ္။ ကြန္႕ျမဴးတီထြင္တဲ႔ရဟန္းတာတစ္ပါးကေတာ႔ catwalk ေလွ်ာက္သလို ကြက္တိစၾကၤ ံေလွ်ာက္ရင္း သူ႕တပည္႕ေတြကို စတုိင္က်က် ခႏၶာစြန္႕ျပသြားဖူးတယ္။ (ဒီစည္းကို အေရာက္၊ ငါလည္း ခႏၶာအစြန္႕ဆိုတာမ်ိဳးေပါ႔)။ ဗုဒၶနာမည္ဆိုးဆိုးေပးသြားတဲ႔ သားေတာ္ရာဟုလာဟာ ရွင္အာနႏၵာငိုေနမွာစိုးတာနဲ႕ နတ္ျပည္မွာ ခႏၶာဝန္ခ်သြားတယ္လုိ႕ဆုိတယ္။ (နတ္ျပည္ေရာက္တဲ႔အခါၾကည္႕ခဲ႔ၾကပါ။ အဲဒီမွာ ရွင္ရာဟုလာရဲ႕ဓာတ္ေတာ္ေစတီရိွတယ္။)။ သာမန္လူေသတာကေတာ႔ ခႏၶာဝန္ခ်သလို ေပ်ာ္စရာကိစၥ၊ ဝမ္းေျမာက္စရာကိစၥမဟုတ္ဘူး။ ဒီဘဝမွာ ဝဋ္ေၾကြးရိွသေလာက္ခံျပီးလုိ႕၊ ေနာက္တစ္ဘဝကို အႏွိပ္စက္ခံဖုိ႕ ဆက္လက္ထြက္သြားတာပဲ။ အနာဂမ္ျဖစ္မွပဲ မ်က္ရည္ကုန္တယ္လို႕ဆိုတယ္။ ဆိုလိုခ်င္တာကေတာ႔ သကဒါဂမ္အထိ ငိုလို႕ေကာင္းတုန္းေနမယ္ထင္တယ္။ ခ်စ္တဲ႔သူနဲ႕ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ မခ်စ္တဲ႔လူနဲ႕ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ဒီဘဝမွာ ေသျပီဆုိရင္ မေတြ႕ရေတာ႔ဘူး။ အျပန္အလွန္အားျဖင္႔ မေတြ႕ရေတာ႔ဘူးဆိုရင္ ေသျပီလို႕ဆိုႏုိင္တယ္။ ယာယီေသသြားျပီလုိ႕ ပိုျပီးတိတိက်က်ဆိုႏုိင္တယ္။ ေသတယ္ဆိုတာ ေနာက္စိတ္မျဖစ္ေတာ႔တာဆိုရင္ ေနာက္စိတ္မွာ သတိရတဲ႔စိတ္မရိွေတာ႔ရင္ အဲဒီလူေသျပီ။ စိတ္ထဲမွာက်န္ေနေသးရင္ မေသေသးဘူး။ အသက္မရွဴေတာ႔ေပမယ္႔ ရွင္ေနေသးတဲ႔သူနဲ႕ အသက္ရွဴေနေသးေပမယ္႔ ေသသြားတဲ႔သူေတြ ...၊ ဒါကို စိတ္ကပဲပိုင္းျဖတ္တယ္။ မတြယ္တာတဲ႔စိတ္၊ တည္ျငိမ္ျပီး ေအးခ်မ္းတဲ႔စိတ္နဲ႕ေသဖုိ႕ စကၠန္႕မလပ္ ေမာဟဝင္ေပါက္မရိွေအာင္ သတိနဲ႕ေစာင္႔ၾကပ္ျပီး ကိုယ္႔အေသလွေအာင္ ၾကိဳးစားၾကရမယ္ထင္ပါတယ္။

ေသတယ္ဆိုတာမဆန္းဘူးဆိုတာကို ကြ်န္ေတာ္ျပန္ေတြးၾကည္႕တာပဲ။ အနားမွာ ေသသြားတဲ႔သူေတြကို စာရင္းျပဳၾကည္႕ေတာ႔ အသက္ၾကီးလာေလ၊ စာရင္းကရွည္လာေလပဲ။ မရဏႏုႆတိဆိုတာ ထူးထူးျခားျခားပြားေနစရာမလိုဘူး။ ေသတတ္တဲ႔သူေတြ ေသကုန္တာကို သိေနရင္ရတာပဲ။ ေသသြားတဲ႔သူေတြမွာ မေသဘဲက်န္ခဲ႔တဲ႔ အိမ္မက္ေတြအမ်ားၾကီးရိွတာေပါ႔။ )



Peace B with U.