လူတစ္ေယာက္စီမွာ အၾကိဳက္တစ္မ်ိဳးမက ရိွႏိုင္ပါတယ္ ...။ အၾကိဳက္မတူတာေတြလည္းရိွပါတယ္ ....။ အခုေရးမွာက ကဗ်ာခံစားမႈပါ ...။ ကဗ်ာေတြကိုမခံစားခင္ေလနည္းနည္းရွည္မလို႕ပါ ...။ စာေရးဆရာတိုင္းက ကဗ်ာဆရာမဟုတ္ပါဘူး ...။ ကဗ်ာဆရာတိုင္းကလည္း စာေရးမေကာင္းၾကပါဘူး ...။ တစ္လုိင္းစီ မွာ သူ႕ဘာသာသူေနၾကတယ္ ..။ တစ္ခ်ိဳ႕လည္းႏွစ္မ်ိဳးလံုးထူးခြ်န္တယ္ ...။ အမ်ားစုက တစ္ဖက္ဖက္မွာပိုသာတယ္ ...။
တာရာမင္းေ၀ ဆိုတဲ႕ကဗ်ာဆရာကို စာေရးဆရာ အျဖစ္နဲ႔ပဲ ပိုသိၾကပါတယ္ ...။ ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တိုင္လည္း သူေရးတဲ႔ ကဗ်ာေတြထက္ သူေရးတဲ႕စာေတြကို ပို ႏွစ္သက္မိပါတယ္ ....။ သူဟာ စကားလံုးအသစ္ေတြ အမ်ားၾကီးတီထြင္သံုးစြဲခဲ႔ႏိုင္ခဲ႔ပါတယ္ ...။ သူ႕ဇာတ္ေကာင္ေတြကို စြဲစြဲျမဲျမဲမွတ္မိေနေလာက္ေအာင္ သူ႕ အႏုပညာဓာတ္ခံကအားေကာင္းပါတယ္ ...။ အထူးသျဖင္႔ ကိုးမရိွတဲ႔န၀င္းထဲက စကားပံုေလးေတြကို ႏွစ္သက္ပါတယ္။ ဧဒင္ကေခ်သည္စာအုပ္ထဲက ေမာင္နီ ဆိုတဲ႕ေခြးၾကီးကို သေဘာက်ပါတယ္ ...။ ေရႊဖိနပ္မွာ အစိမ္းေရာင္ၾကက္ေျခခတ္နဲ႔ေကာင္မေလးရဲ႕ လြမ္းဆြတ္မႈကို ဥပမာေပးထားတဲ႔ ျခေသၤ႔ကိုသေဘာက်ပါတယ္။ ... လေရာင္ကိုပန္ဆင္၍ ညယံ၌ ေမႊးျမျဖဴစင္ႏိုင္ပါေစ စာအုပ္က ေနာက္ဆံုး ကဗ်ာရြတ္လိုက္တဲ႔ အသံကို စိတ္ထဲမွာ အခုအထိၾကားေနမိပါတယ္ ...။ ေမာင္သိန္းေဇာ္ကဗ်ာကို ေၾကေၾကကြဲကြဲရြတ္ေနတဲ႔အသံက ကရုဏာသက္စရာေကာင္းပါတယ္။ ငါသည္သာပန္းျဖစ္၍ ေနာက္တစ္ၾကိမ္ျပန္ပြင္႔ခြင္႔ရခဲ႔ေသာ္ မွာ က်ကြဲသြားတဲ႔ ဖန္ခြက္သံေၾကာင္႔ အလန္႕တၾကားျဖစ္ခဲ႔ရသလို ... ယႏၱရား အေရခြံနဲ႔လူ က စႏၵရားလက္သံကိုလည္း ရွာေဖြမိေနတုန္းပါပဲ ...။ ေမာင္ပံုနဲ႔ စကားစျမည္ေျပာခဲ႔တဲ႔ ေရႊက်ီးညိဳကို သတိရေနသလို ... ကြမ္းတပ်စ္ပ်စ္နဲ႔ ဗဂ်မ္းကိိုလည္း မွတ္မိေနတတ္ပါတယ္ ...။ လိမ္မေျပာတတ္တဲ႔ အစ္ကိုၾကီးျငိမ္းေအး နဲ႔ အမႊာႏွစ္ေကာင္ကိုလည္း မေမ႔ႏုိင္ေသးပါဘူး ...။ ဗားဂ်င္းဆိုတဲ႔ ပံုတူေလးဆြဲထားတဲ႔ မ်က္စိမေကာင္းတဲ႔ ပန္းခ်ီဆရာ(လူမွားျပီးမ်ားၾကိဳက္ရတယ္လို႕ ..) ကိုလည္း ေအာက္ေမ႔ပါတယ္ ...။ အရုပ္ျမိဳ႕ေတာ္မွာ ရြတ္တဲ႔ ျပဇာတ္ထဲက စာသားေလးေတြကို ျပန္ဖတ္ခ်င္ေနပါေသးတယ္ ...။ ... အမွတ္ရစရာ စာအုပ္ေတြအတြက္ စာေရးဆရာကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ .... သူကေတာ႔ သူ႕ကဗ်ာထဲကလို
တာရာမင္းေ၀ ဆိုတဲ႕ကဗ်ာဆရာကို စာေရးဆရာ အျဖစ္နဲ႔ပဲ ပိုသိၾကပါတယ္ ...။ ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တိုင္လည္း သူေရးတဲ႔ ကဗ်ာေတြထက္ သူေရးတဲ႕စာေတြကို ပို ႏွစ္သက္မိပါတယ္ ....။ သူဟာ စကားလံုးအသစ္ေတြ အမ်ားၾကီးတီထြင္သံုးစြဲခဲ႔ႏိုင္ခဲ႔ပါတယ္ ...။ သူ႕ဇာတ္ေကာင္ေတြကို စြဲစြဲျမဲျမဲမွတ္မိေနေလာက္ေအာင္ သူ႕ အႏုပညာဓာတ္ခံကအားေကာင္းပါတယ္ ...။ အထူးသျဖင္႔ ကိုးမရိွတဲ႔န၀င္းထဲက စကားပံုေလးေတြကို ႏွစ္သက္ပါတယ္။ ဧဒင္ကေခ်သည္စာအုပ္ထဲက ေမာင္နီ ဆိုတဲ႕ေခြးၾကီးကို သေဘာက်ပါတယ္ ...။ ေရႊဖိနပ္မွာ အစိမ္းေရာင္ၾကက္ေျခခတ္နဲ႔ေကာင္မေလးရဲ႕ လြမ္းဆြတ္မႈကို ဥပမာေပးထားတဲ႔ ျခေသၤ႔ကိုသေဘာက်ပါတယ္။ ... လေရာင္ကိုပန္ဆင္၍ ညယံ၌ ေမႊးျမျဖဴစင္ႏိုင္ပါေစ စာအုပ္က ေနာက္ဆံုး ကဗ်ာရြတ္လိုက္တဲ႔ အသံကို စိတ္ထဲမွာ အခုအထိၾကားေနမိပါတယ္ ...။ ေမာင္သိန္းေဇာ္ကဗ်ာကို ေၾကေၾကကြဲကြဲရြတ္ေနတဲ႔အသံက ကရုဏာသက္စရာေကာင္းပါတယ္။ ငါသည္သာပန္းျဖစ္၍ ေနာက္တစ္ၾကိမ္ျပန္ပြင္႔ခြင္႔ရခဲ႔ေသာ္ မွာ က်ကြဲသြားတဲ႔ ဖန္ခြက္သံေၾကာင္႔ အလန္႕တၾကားျဖစ္ခဲ႔ရသလို ... ယႏၱရား အေရခြံနဲ႔လူ က စႏၵရားလက္သံကိုလည္း ရွာေဖြမိေနတုန္းပါပဲ ...။ ေမာင္ပံုနဲ႔ စကားစျမည္ေျပာခဲ႔တဲ႔ ေရႊက်ီးညိဳကို သတိရေနသလို ... ကြမ္းတပ်စ္ပ်စ္နဲ႔ ဗဂ်မ္းကိိုလည္း မွတ္မိေနတတ္ပါတယ္ ...။ လိမ္မေျပာတတ္တဲ႔ အစ္ကိုၾကီးျငိမ္းေအး နဲ႔ အမႊာႏွစ္ေကာင္ကိုလည္း မေမ႔ႏုိင္ေသးပါဘူး ...။ ဗားဂ်င္းဆိုတဲ႔ ပံုတူေလးဆြဲထားတဲ႔ မ်က္စိမေကာင္းတဲ႔ ပန္းခ်ီဆရာ(လူမွားျပီးမ်ားၾကိဳက္ရတယ္လို႕ ..) ကိုလည္း ေအာက္ေမ႔ပါတယ္ ...။ အရုပ္ျမိဳ႕ေတာ္မွာ ရြတ္တဲ႔ ျပဇာတ္ထဲက စာသားေလးေတြကို ျပန္ဖတ္ခ်င္ေနပါေသးတယ္ ...။ ... အမွတ္ရစရာ စာအုပ္ေတြအတြက္ စာေရးဆရာကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ .... သူကေတာ႔ သူ႕ကဗ်ာထဲကလို
ငါကေတာ့ျမက္ဖိနပ္နဲ႔
ဒါေပမယ့္
ျမင္းမိုရ္ေတာင္ကိုလည္း လိုက္တက္ခဲ့မယ္
သြားႏွင့္ၾကပါ။
(တာရာမင္းေဝ)
လက္တန္းစပ္ဆိုရတဲ႔ ေနာက္ဘ၀တစ္ခုကို သူ႕ျမက္ဖိနပ္ေလးစီးရင္း သြားႏွင္႔ပါျပီ ...။ လယ္သမားကဗ်ာကို ဖတ္ရင္း လယ္သမားၾကီးနဲ႔အတူ ... စီးေမွ်ာၾကည္႕ၾကရေအာင္ေလ....။
ဒါေပမယ့္
ျမင္းမိုရ္ေတာင္ကိုလည္း လိုက္တက္ခဲ့မယ္
သြားႏွင့္ၾကပါ။
(တာရာမင္းေဝ)
လက္တန္းစပ္ဆိုရတဲ႔ ေနာက္ဘ၀တစ္ခုကို သူ႕ျမက္ဖိနပ္ေလးစီးရင္း သြားႏွင္႔ပါျပီ ...။ လယ္သမားကဗ်ာကို ဖတ္ရင္း လယ္သမားၾကီးနဲ႔အတူ ... စီးေမွ်ာၾကည္႕ၾကရေအာင္ေလ....။
လယ္သမား
ေဆာင္းဦးရာသီပါ
ေၿမာက္ေလၿပာၿပာေတြတည္ၿငိမ္စီးေမ်ာ
ငါခ်စ္ေသာ လယ္ခင္းကေလးမွာ အဝါေရာင္ေတြေဝၿပီ။
ကဗ်ာဆရာက ေအးျမတဲ႔ေဆာင္းဦးနဲ႔ ကဗ်ာကို ေအးခ်မ္းမႈနဲ႔ဆြဲဖြင္႔လိုက္တယ္ ....။ ေျမာက္ေလျပာျပာေတြ တည္ျငိမ္စြာစီးေမ်ာ ... ဆိုတဲ႔ စာသားေလးဖတ္ျပီး ခဏေလး ေတြးေနမိတယ္ ....။ ကဗ်ာဆရာ ေရးခဲ႔ဖူးတဲ႔ တျခားကဗ်ာေတြမွာ ပါတဲ႔ အျပာေရာင္တြဲစပ္ဖြဲ႕ႏြဲ႕တဲ႔ အလကၤာေျမာက္တဲ႔ ကဗ်ာစကားေလးေတြ တန္းစီျပီးျပန္ေတြးၾကည္႕မိတယ္ ....။ ျပာေသာရနံ႕ရိွတဲ႔ သစ္သီးဆုိတာကိုလည္း ျပန္သတိရမိတယ္ ...။
ျမဴျပာမႈိင္းမႈန္၊ အိပ္မက္ကိုေစာင္လိုၿခံဳဆဲ … ၾကယ္ေတြအကုန္ေၾကြတဲ့ည ကၽြန္ေတာ့္အေပၚႀကိဳးျပတ္က်တယ္ … ဆိုတဲ႔ ကဗ်ာစာသားမွာ ပါတဲ႔ ျမဴျပာေတြကိုလည္း ျပန္ေတြးမိတယ္ ...။ လူကႏၱာရတို႔ရဲ႕ေက်ာက္တိုင္၊ေျမခိုးေျမေငြ႕ကိုပိုင္တယ္ …
(အလင္းျပာမွတ္ေက်ာက္အတြက္ မင္တစ္ေပါက္ျဖစ္တယ္ …) ...ဆိုတဲ႔ကဗ်ာက အလင္းျပာဆိုတဲ႔အသံုးအႏႈန္းေလးကိုျပန္ျပီးအမွတ္ရေစတယ္ ...။ မ်က္စိကိုမွိတ္ၿပီး ကိုယ္ထဲကိုတိတ္တိတ္ကေလးျပန္ၾကည့္ေသာအခါ ညိဳ႕ျပာယွက္သန္း တစ္ေလာကလံုး အနက္ေရာင္လႊမ္းေတာ့၏ ။ ဆိုတဲ႔ကဗ်ာစာသားထဲက ညိဳ႕ျပာယွက္သန္းဆိုတဲ႔ စကားလံုးေလးကိုလည္း ျပန္လည္လြမ္းဆြတ္လာေစတယ္ ...။ ေဆာင္းကိုပန္ၿပီး ေျမာက္ျပန္ေလ ေရာက္လာမွ ျပာေ၀မႈိင္းအုပ္ ေဟာ… ႏွင္းေတြ တစ္ဆုပ္ၿပီးတစ္ဆုပ္
ဆိုတဲ႔ ကဗ်ာစာသားထဲက ျပာေ၀မႈိင္းအုပ္ဆိုတာေလးကလည္း သေဘာက်စရာတစ္ခုပါပဲ ...။ ေလရိုင္းေတြ ၀ိုင္း၀န္းကိုက္ခဲၾကတဲ့ မီးလ်ွံစတစ္ခုလို ျပာညိဳယိမ္းထိုး ျပကၡဒိန္မွာေတာ့ နက္ျဖန္ခါဟာ နာမည္ဆိုး မရွိပါဘူး ..ဆိုတဲ႔ ကဗ်ာမွာ ျပာညိဳယိမ္းထုိးဆိုတဲ႔ အတြဲအစပ္ေလးကိုလည္း ျပန္ျပီး လြမ္းဆြတ္ေစပါတယ္ ...။ လၿပည္႔၀န္းေရ ပန္းကႏၱာရမွာ
အမုန္းေတြ လဲ႔ၿပာကြဲအက္ ငါဟာ ကိုယ္႔ကိုကိုယ္ ၿပန္တူးေနတဲ႔ ေပါက္ခၽြန္းတစ္လက္ကြဲ႔ သိရဲ႔လား။ ...
ဆိုတဲ႔ ကဗ်ာမွာပါတဲ႔ လဲ႔ျပာကြဲအက္ ...ဒီစကားလံုးေလးကလည္းသိပ္အားေကာင္းတယ္ဆိုတာထင္သာျမင္သာပါတယ္ ...။ ေျပာခ်င္တာကေတာ႔ ကဗ်ာဆရာဟာ ပန္းခ်ီဆရာတစ္ေယာက္နဲ႕ဥပမာေပးလို႕ရရင္ သူဟာ အျပာေရာင္ေဆးစက္ေတြနဲ႕ပန္းခ်ီလွလွဆြဲျပေနသလို....။ အခုလည္း ေျမာက္ေလျပာျပာေတြ
တဲ႔ ...။ ေအးျမေနမယ္႔ အေရွ႕ေျမာက္ အရပ္က ေဆာင္းႏိုင္ငံသားေလညင္းေလးကို ကဗ်ာဆရာက လွလွပပ ဖြဲ႕ဆိုလိုက္ေသးတယ္ ...။ ေဆာင္းဦးဆိုတဲ႔ စကားလံုးကို Tempo ပိုတက္ေစတယ္လို႕ခံစားရပါတယ္ ...။ ငါခ်စ္ေသာ လယ္ခင္းကေလးမွာ အ၀ါေရာင္ေတြေ၀ျပီ။ ကဗ်ာဆရာရဲ႕ ခ်စ္ျခင္းတရားတစ္ခု အတြက္ ေက်နပ္တဲ႔ေလသံလုိ႕ခန္႕မွန္းလိုက္မိတယ္ ...။ တစ္ခုခုကို ခ်စ္တတ္သူေတြဟာ ပီတိျဖစ္တတ္တယ္ ...။ ေသခ်ာပါတယ္ ... ကဗ်ာဆရာက တစ္ခုခုကို ရရိွလို႕ .. တစ္ခုခုကို ေအာင္ျမင္လိုက္လို႕ အေပ်ာ္လြန္ေနတာ .....။
သူ႔အတြက္ ..ေက်ာက္ေၿမကိုငါထြန္ယက္ခဲ့ရ
သူ႔အတြက္ .. မိုးစက္ကိုငါေပါက္ခြဲခဲ့ရ
အခုေတာ့..
ငါခ်စ္ေသာ လယ္ခင္းကေလးမွာ အဝါေရာင္ေတြေ၀ၿပီ။
သူခက္ခဲခဲ႔တဲအေၾကာင္းကို ကဗ်ာဆရာက ဖြင္႔ဆိုတယ္ ....။ မလြယ္ကူခဲ႔ဘူး ... သူ႕ဘ၀ဟာမလြယ္ကူခဲ႔ဘူး ...။ လူတကာထက္ ခက္ခဲခဲ႔တယ္ ....။ အ၀ါေရာင္ေတြ ကို သူလြယ္လြယ္နဲ႔ စိုက္ပ်ိဳးေအာင္ျမင္ခဲ႔တာမဟုတ္ဘူး ...။ သူက သူ႕ကိုယ္သူျပန္ခြ်န္ေနတဲ႔ ႏွစ္ဖက္သြားဓားတစ္စင္းလိုပဲ ... ခက္ခက္ခဲခဲၾကိဳးစားခဲ႔တယ္ ....။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္သူ ေက်နပ္တယ္ ...။ ေပးဆပ္ရတာနဲ႕ထုိက္တန္တယ္ ....။ ခက္ခဲတဲ႔ ကႏၱာရကို ျဖတ္ျပီး အိုေအစစ္တစ္ဆင္စာ ေကာက္ရခဲ႔တဲ႔ ခရီးသြားတစ္ေယာက္လို ...ပင္ပန္းရက်ိဳးနပ္ေနပံုပဲ ....။ ....
ၿမတ္ႏိုးခြင့္ ကို လိမ္က်စ္ထုတ္ပိုးရင္း
ဘယ္သူမွမခိုးေအာင္ ေစာင့္ေရွာက္ရတဲ့ညမ်ားမွာ
ငါဟာ..
တေမွ်ာ္တေခၚ အလင္းဝိုးဝါး။
ဒီတစ္ပိုဒ္ကေတာ႔ ဒီကဗ်ာမွာ သေဘာအက်ဆံုးပါဒပါပဲ ...။ ရသတစ္မ်ိဳးကို ေတြ႕လိုက္လို႕ ....။ ကဗ်ာဆရာေျပာဖူးတဲ႔ ေရတစ္ပုိင္းမီးတစ္ပိုင္း ဆိုတဲ႔ အရသာပဲ ....။ အေပၚဆံုးအေၾကာင္းမွာ ျမတ္ႏိုးခြင္႕ကို လိမ္က်စ္ထုတ္ပိုးရင္း ....ဆိုတဲ႔စာသားနဲ႔ ေနာက္ဆံုးအေၾကာင္း တေမွ်ာ္တေခၚအလင္း၀ိုး၀ါး ဆိုတဲ႔စာေၾကာင္းႏွစ္ခုဟာ အပူနဲ႔အေအးလို ..အလင္းနဲ႔အေမွာင္လို ...သဟဇာတျဖစ္ရင္း မတူညီေနပံုကိုက လွတယ္ ...။ တစ္ခုက ခဲရာခဲဆစ္ သေဘာပါျပီး ...ေနာက္တစ္ခုက အဲဒီလို ခဲရာခဲဆစ္ၾကိဳးပမ္းတာေတာင္မွ အရာထင္မယ္လို႕မေသခ်ာတဲ႔သေဘာ ....။ ဒီႏွစ္ခုကို တြဲစပ္လုိက္တာေလးကိုက ေျပျပစ္ညီညြတ္လြန္းေနတယ္ ...။ အလင္း၀ိုး၀ါးဆိုတာကေတာ႔ ကဗ်ာဆရာက စကားလံုးသစ္တစ္ခုျဖစ္ေအာင္ ၾကိဳးစားလိုက္တယ္လုိ႕ယူဆပါတယ္ ....။ ပိုလည္း အားေကာင္းသြားတာကိုသတိထားမိပါတယ္ ..။ ကဗ်ာမွာ စကားလံုးအသစ္ေတြေၾကာင္႔ အားေပ်ာ႔သြားတတ္ေပမယ္႔ ... အလင္း၀ိုး၀ါးကေတာ႔ အားေကာင္းတဲ႔ စကားလံုးအသစ္လို႕ ခံစားရပါတယ္ ...။ ေမွ်ာ္လင္႔ျခင္း ေနေရာင္ေဖ်ာ႔ေဖ်ာ႔ နဲ႔ ပြင္႔ၾကည္႕ဖုိ႕ၾကိဳးစားေနတဲ႔ ႏွင္းဆီအနီရဲရဲတစ္ပြင္႔ကို မ်က္စိထဲေျပးျမင္မိတယ္ .....။ .....
ေရတြင္းကေလးလို
ကိုယ့္ရင္ထဲက ေရစင္ေတြကို
အသံမထြက္ေအာင္ေတာင့္ရပ္ထားရတဲ့
၁၉၉၅..
ငါဟာ ရွက္တတ္တဲ့လယ္သမားၾကီးပဲေပါ့။ ။
တာရာမင္းေဝ
ဒီအပိုဒ္ကေတာ႔ ျပံဳးခ်င္စရာ ...သနားစရာေလးပဲ ....။ ေၾကာ္ျငာ၀င္လုိက္တယ္လို႕ခံစားရပါတယ္ ....။ ကဗ်ာဆရာကေျပာတယ္ သူက (ခ်စ္သူေရွ႕မွာ) သတၱိေတြ ဓားက်ိဳးကုန္တဲ႔ သူရဲေကာင္းအိုပါတဲ႔ ....။ ရင္ထဲက အပူေတြ နဲ႔ခုတ္ေမာင္းေနတဲ႔ ဇီ၀ရထားတစ္စင္း လုိ သူကခုတ္ေမာင္းေနပါတယ္တဲ႔ ...။ ေရွးကေတာ႔ အံု႕ပုန္းခ်စ္ဆိုလားေျပာတာၾကားဖူးတယ္ ...။ (၀ိပါက္ငင္တဲ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြ ၾကံဳဖူးၾကမယ္လို႕ထင္ပါတယ္ ....။) ... မွန္ေရႊျပတင္းက မယ္ခုေမွ်ာ္သလို လြမ္းတာက အစ .. သူ႕နာမည္ေလးကို သစ္ကိုင္းေျခာက္ေလးနဲ႔ေရး တာ အလယ္ ... ကဗ်ာေရးတာ အဆံုး ရင္ထဲမွာ ပိတ္မိေနတာေတြကို ေဖာ္ထုတ္ၾကတယ္ ....။ ခ်စ္သူေရွ႕မွာေတာ႔ လူတိုင္းဟာ သိုးစိတ္ရိွခဲ႕ၾကတယ္...။ .... ၁၉၉၅ ကေတာ႔ ကဗ်ာဆရာက time & space နဲ႔ ကဗ်ာကို အသက္သြင္းလိုက္တယ္လို႕ထင္ပါတယ္ ...။ ဒါကေတာ႔ ကဗ်ာဆရာမွပဲသိပါလိမ္႔မယ္ ....။ ကဗ်ာဆရာက ေျပာတယ္ ...။ ငါဟာ ရွက္တတ္တဲ႔ လယ္သမားၾကီးပဲေပါ႔ ...တဲ႔ ...။ ဒီေနရာေလးက ဒံုးခ်င္းဆန္တယ္ ...။ ေတာင္သူၾကီး ဒံုးခ်င္းမွာ .. အပ်ိဳေလးေတြကို အတင္းထမင္းဖိတ္ေကြ်းေနတဲ႔ ေတာင္သူၾကီးကိုသတိရမိလိုက္တယ္ ...။(အပ်ိဳငယ္ေရႊနံကားေအာင္ စားပါလွည္႕ဗံုးေဗာ ဆိုတာေလ ...( ဒီကဗ်ာကလည္း ေတာ္ေတာ္ အႏၱရာယ္ရိွတဲ႔ ကဗ်ာ လို႕ ဆယ္တန္းတုန္းကသတ္မွတ္မိတယ္ ...၊ ေရႊနံကားဆိုတာက ျမန္မာလို႕ တိတိက်က်ျပန္ရင္ ဗိုက္ပူတာဆိုေတာ႔ ... ဒီေတာင္သူၾကီးႏွယ္ ...လို႕ေတြးမိခဲ႔ပါေသးတယ္ ...။)) ... ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ကဗ်ာေလးက ေျပာတယ္ ... ငါ႔ရွင္တို႕က ဘာလဲ ငါကဘာလဲ တဲ႔ .....။ကဗ်ာဆရာက ရိုးသားမႈနဲ႔ တည္ၾကည္မႈေတြကုိ လယ္သမားၾကီးဆိုတဲ႔ စကားတစ္လံုးနဲ႕သိမ္းပိုက္ပစ္လုိက္တယ္လို႕ ယူဆပါတယ္ ....။ တကယ္ေတာ႔ ကဗ်ာဆရာဟာ လယ္သမားျဖစ္ခ်င္ခဲ႔တာၾကာပါျပီ .... သူ႕ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ထဲကလိုမွာ ...
ထိပ္ထားေရ…
သစ္ခုတ္သမားေတြ မရိွတဲ့တိုင္းၿပည္မွာ
ငါ…လယ္သမားၿဖစ္ခ်င္တယ္ ...လို႕ သူအတိအလင္း၀န္ခံထားခဲ႔တာပဲမဟုတ္လား ....။ သိပ္လွတဲ႔ ကဗ်ာေလးတစ္ပုဒ္အတြက္ ကဗ်ာဆရာ ကို ေက်းဇူးအထပ္ထပ္တင္လိုက္ပါတယ္ .....။ လယ္သူမကဗ်ာကိုေတာ႔ မခံစားႏိုင္တဲ႔အတြက္ စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိပါတယ္ ....။ အျမဲတမ္းရြတ္ျဖစ္တဲ႕ ပါဒေလးကို ျပန္ရြတ္ျပခဲ႔ပါတယ္ .....သံေယာဇဥ္ကိုမွ
ခုတ္ထြင္ရွင္းလင္းတတ္တဲ႔ လယ္သူမရယ္
အခုေတာင္ လြမ္းတယ္။
ခုတ္ထြင္ရွင္းလင္းတတ္တဲ႔ လယ္သူမရယ္
အခုေတာင္ လြမ္းတယ္။
လယ္သူမ
ကၽြန္ေတာ္႔ ေတာင္ကုန္း ကေလးပါ
အလင္းေတြနဲ႔
ခပ္မို႔မို႔ တည္ေဆာက္ထားတယ္။
ေန႔ရက္ေတြၾကာ
ေႏြအျပာေတြ ပြင္႔ပြင္႔သြား။
ျဖတ္သန္းၿပီးသား တိမ္ေတြ
တစ္အုပ္ၿပီး တစ္အုပ္ ျပန္ေကြ႕လာၾက။
... ... ...
ကၽြန္ေတာ္ ေပြ႕ပိုက္ခဲ႔ရတယ္။
ေနာက္ဆံုးေတာ႔လည္း
ဘာမွ မဟုတ္ခဲ႔ပါဘူး။
ကိုယ္႔ရင္ဘတ္ကိုယ္ အၾကမ္းၾကဳတ္ဆံုး ဆြဲဖြင္႔ၿပီး
ေနပူၾကဲၾကဲေတြ သြန္ခ် ပစ္ရတာက လြဲရင္ေပါ႔။
သံေယာဇဥ္ကိုမွ
ခုတ္ထြင္ရွင္းလင္းတတ္တဲ႔ လယ္သူမရယ္
အခုေတာင္ လြမ္းတယ္။
တာရာမင္းေ၀
ခင္မင္စြာျဖင္႔
Zephyr
Peace B with U.